Thursday, Jun 29, 2017

صفحه نخست » سکس در محوطه پادگان پلیس برلین

55xsf7C_small.jpgبی بی سی - تعداد زیادی از مأموران پلیسی که قرار بود امنیت اجلاس گروه بیست در شهر هامبورگ آلمان را تأمین کنند با سرافکندگی به شهرشان، برلین، برگردانده شدند.

دلیل این که مقام‌های پلیس عذر این ۲۲۰ مامور را خواستند این بود در خوابگاهشان بساط لهو و لعب به راه انداخته بودند. از جمله کارهایی که این مأموران کردند و نباید می‌کردند، سکس در محوطه خوابگاه و ادرار گروهی به حصارهای دور پادگان بود.

خوشگذرانی بیش‌ از حد این مأموران باعث شرمساری فرماندهان پلیس در برلین شده که قول داده‌اند پلیس‌های بیشتری را به خانه برگردانند.

نشست سران گروه بیست - متشکل از ۲۰ کشور قدرتمند اقتصادی جهان - در روزهای ۷ و ۸ ژوئیه (حدود ده روز دیگر) در هامبورگ برگزار می‌شود و انتظار می‌رود با اعتراض‌های گسترده گروه‌های مخالف جهانی‌سازی روبرو شود.

از مجموع ۲۰ هزار مأموری که قرار است برای تامین امنیت اجلاس در هامبورگ مستقر شوند، هزار نفر از پلیس برلین بودند.

توماس نوئندورف، سخنگوی پلیس برلین رفتار همکارانش را باعث "سرافکندگی" خوانده است.

مهمانی بی‌قید و بند برلینی‌ها یکشنبه شب و بعد از آن آغاز شد که حدود ۵۰۰ مأمور پلیس پایتخت وارد پادگان محل اقامتشان در شمال هامبورگ شدند.

کلاوس کانت، رئیس پلیس برلین گفته "رفتارهای زننده" از مأمورانی سر زده که در آن هنگام مشغول به خدمت نبوده‌اند.

یکی از مأمورانی که در پادگان بوده به روزنامه BZ برلین گفت که همکارانش وقت آزاد زیادی تا شروع مأموریتشان داشته‌اند و قصد داشتند وقتشان را با دیدن تلویزیون بگذرانند، اما "در اتاق تلویزیون قفل بود".

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy