Monday, Jul 10, 2017

صفحه نخست » رئیس سازمان بسیج: آن گروهی که خنجر از رو بسته و سپاه را می‌کوبند گمان نکنند که ما فکر می‌کنیم رفتارشان از روی جهالت است

Gholamhossein_Gheibparvar.jpgپایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab. ir): رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مقام معظم رهبری با آینده‌نگری که دارند بهترین تدابیر را برای آینده انقلاب دیده‌اند و بر این اساس فرامین را به بسیج داده‌اند.

به گزارش «انتخاب»؛ سردار غلام حسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رهبری با آینده نگری که دارند بهترین تدابیر را برای آینده انقلاب دیده‌اند و بر این اساس فرامین را به بسیج داده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به دیدار مسئولان بسیج با رهبر معظم انقلاب در سال گذشته، اظهار داشت: در ۱۶ اسفند سال گذشته آخرین تدابیر رهبری در خصوص راهیان نور را دریافت کردیم. در این دیدار حضرت آقا یک عبارت جدید به کار بردند و فرمودند راهیان نور یک فناوری است. راهیان نور به عنوان گرانبهاترین میراث دوران دفاع مقدس و بعد از آن و اینکه ما بتوانیم مقاومت و ایستادگی مردم را به نسل‌های بعد منتقل و به رخ دشمنان بکشانیم بسیار مهم و اساسی است.

غیب پرور افزود: اگر قرار باشد انقلاب اسلامی، سرزندگی و نشاط داشته باشد هیچ راهی به جز رجوع به ۸ سال دفاع مقدس نداریم البته دفاع مقدس و همه داشته‌های آن، فخر ماست و می‌گوییم راه نجات انقلاب است. یک شریعه و فراتی است از عاشورای اباعبدالله الحسین (ع) و همانطور که بر حفظ عاشورا تأکید داریم درباره دفاع مقدس نیز این تأکیدات وجود دارد.

وی با بیان اینکه همه ارزشهای انسانی و اسلامی در حد اعلای آن در دفاع مقدس وجود دارد تصریح کرد: وجود امام در رأس حکومت و انقلاب به هشت سال دفاع مقدس مشروعیت داد و نه تنها ایران، بلکه انسانیت و اسلام را سرافراز کرد. دستگاه‌ها و وزارتخانه هایی که در راهیان نور دخیل هستند، آن را یک نعمت و فرصت بسیار خوب بدانند و به آن نگاهی خوش و از روی رفع تکلیف نداشته باشند.

غیب پرور یکی از مولفه‌های اصلی انقلاب اسلامی را مردمی بودن آن دانست و بیان کرد: کسانی که دم از مردم می‌زنند اگر به این اصل اعتقاد داشتند، سپاه را که یک نهاد مردمی است هرگز نمی‌کوبیدند. آن گروهی که خنجر از رو بسته و سپاه را می‌کوبند گمان نکنند ما فکر می‌کنیم رفتار آنها از روی جهالت است. ما به این قضیه با تردید نگاه می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سپاه را نماد ایستادگی ملت ایران دانست و گفت: در این نهاد مقدس، جوانان ما رشد کرده و به درجه بالای شهادت رسیده‌اند و امروز مهمترین مقاومت‌ها و رشادت‌ها در قالب این نهاد مقدس انجام می‌گیرد. باید بگویم زدن سپاه یعنی خودزنی در انقلاب.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy