Friday, Jul 14, 2017

صفحه نخست » ابقای ۶ وزیر در کابینه دوازدهم قطعی است + اسامی

نماینده مردم تهران در توییتر منتشر کرد

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، الیاس حضرتی در توییتر خود با اشاره به گمانه‌زنی‌ها درباره چینش کابینه دوازدهم نوشت:

تغییرات احتمالی کابینه:

ابقای آقایان ظریف، قاضی‌زاده هاشمی، زنگنه، دهقان، سلطانی‌فر و واعظی در دولت دوازدهم قطعی است.

159587131.jpg

آمدنیوز: روحانی با لیست وزرای پیشنهادی امروز به مشهد رفت

بر اساس اطلاعاتی که به خبرنگار «آمدنیوز» در تهران رسیده‌، حسن روحانی با لیست کابینه دولت دوازدهم به مشهد سفر کرد.

حسن روحانی امروز پنج‌شنبه ليست وزرای پيشنهادی خود را جهت مشورت با رهبر جمهوری اسلامی ایران، که چند روزی‌ست به سفری غیر رسمی در شهر مشهد رفته‌است، به خراسان برد.

یک منبع آگاه خبری به «آمدنیوز» گفت: تاکنون حضور وزرای اطلاعات، نفت، امورخارجه و بهداشت به‌‌همراه معاون اول رئیس‌جمهوری جهت حضور مجدد در كابينه دولت دوازدهم قطعی شده‌ است.

سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور پنج دولتمردی هستند که تا این زمان با احتمالی بالا در کابینه دولت دوازدهم نیز به کار خود ادامه خواهند داد.

گفتنی‌ست باوجودی که در برخی محافل سیاسی، زمزمه‌هایی در مورد حضور مجدد حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به‌گوش می‌رسد با این حال حسن روحانی چند روز قبل با چندتن از سرداران ارشد سپاه در خصوص تصدی‌گری این وزارتخانه رایزنی کرده بود.

شایان ذکر است که براساس یک قانون نانوشته در نظام جمهوری اسلامی در دوره رهبری آیت‌الله خامنه‌ای، وزیران اطلاعات، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کشور، دفاع و امورخارجه باید با هماهنگی مستقیم و یا به‌تعبیری‌صحیح‌تر توسط رهبری انتخاب شوند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy