Thursday, Jul 27, 2017

صفحه نخست » حمید بقایی: اژه‌ای دروغ می‌گوید

go2552r1vfe1_small.jpgبی بی سی - حمید بقایی از قوه قضاییه انتقادهای تندی کرده و غلامحسین محسنی اژه‌‌ای، سخنگوی قوه قضاییه را به دروغگویی متهم کرده (لینک به ویدئو) است.

آقای بقایی، معاون اجرایی رئیس‌جمهوری در دولت آقای احمدی‌نژاد، چهارشنبه شب پس از حدود یک ماه بازداشت با وثیقه ٢٠ میلیارد تومانی آزاد شد و پس از آن در دفتر محمود احمدی‌نژاد شماری از آن هوادارانش از او استقبال کردند.

حمید بقایی، که گفته شده ١٨ روز در اعتصاب غذا بوده، در پاسخ به سوال‌های هوادارانش گفت "نان حرام قوه قضاییه" را نخورده است (لینک به ویدئو). او گفت این حرف آقای محسنی اژه‌ای که خود آقای بقایی خواسته در انفرادی بماند و به بند عمومی فرستاده نشود "دروغ" است و آقای اژه‌ای باید به سوال‌های زیادی جواب بدهد.

محمود احمدی‌نژاد و اسفندیار رحیم مشایی هم در استقبال از حمید بقایی، ضمن ستایش از او از قوه قضاییه انتقاد کردند.

حمید بقایی در میان هوادارانش گفت مقام‌های قوه قضاییه به او گفته‌اند که نباید اتهام‌هایش را علنی کند، اما او همه اتهام‌هایی را که علیه او مطرح است منتشر خواهد کرد.

آقای بقایی با تاکید گفت: "ترسی ندارم."

او برخورد قوه قضاییه را سیاسی دانست و گفت یکی از دلایل بازداشتش این بوده که "در انتخابات شرکت کردیم و اسم شخص دیگری را نوشتیم." آقای بقایی با وجود رد صلاحیت محمود احمدی‌نژاد روی برگه رای نام او را نوشته بود.

او گفت با شعار "آزادی یا مرگ" اعتصاب غذا کرده بود.

آقای بقایی خطاب به مقام‌های قوه قضاییه و محافظه‌کاران مخالف آقای احمدی‌نژاد گفت "به زودی سرنگون می‌شوید".

اسفندیار رحیم مشایی هم در استقبال از آقای بقایی او را "نماد مقاومت" در برابر ظلم و ستم و سیاسی کاری و قدرت طلبی خواند و گفت آقای بقایی هنگام اعتصاب غذا "پایان این راه را شهادت می‌دانست."

او گفت: "انقلاب کردیم که رای و نظر مردم اجرا بشوند. نه اینکه چند نفر بنشینند به جای مردم تصمیم بگیرند."

آقای رحیم مشایی گفت: "زمانه ترس تمام شد. آماده‌ایم که حرف حق را علنی بگوییم . هیچ ترسی هم نداریم. هر کسی خواهد مرد."

محمود احمدی‌نژاد هم در استقبال از حمید بقایی گفت او را "با انگیزه‌های سیاسی" بازداشت کرده‌اند. آقای احمدی‌نژاد آزادی آقای بقایی را یک "پیروزی بزرگ" خواند و گفت "دوره جدیدی شروع شده" است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy