Monday, Aug 7, 2017

صفحه نخست » خزعلی به لاریجانی: اگر ممانعت رهبری نبود، در جنایت روی ساواک شاه را سفید می‌کردید

3t55vf25f_small.jpgمهدی خزعلی در نامه‌ای خطاب به صادق آملی لاریجانی، با اشاره به مزاحمت مأموران قوه قضائیه برای خانواده آیت‌الله موسوی بجنوردی (خانواده همسر وی)، نوشت: «این بسیجی خیبر با جمجمه متلاشی برادرش پیمان بسته که تا آخرین نفس از ارزش‌های انقلاب دفاع نماید و سوگند به حق - جل جلاله - تا حسابرسی اموال خاندان لاریجانی و آن ۶۳ حساب کذایی از پای نخواهم نشست و همه را به بیت المال برخواهم گرداند!»

به گزارش «آمدنیوز»، اشاره آقای خزعلی به ۶۳ حساب شخصی صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه است که دور از چشم مجلس شورای اسلامی و نهادهای نظارتی کشور، تمامی اموال توقیف شده مالی مردم توسط این قوه را به این حساب‌ها واریز و مبلغ ۵۰ میلیارد تومان به صورت ماهیانه از بانک ملی سود سپرده دریافت می‌کند تا در مصارف شخصی یا سازمانی قوه قضائیه بدون نظارت و حسابرسی هزینه کند. هم‌چنین اموال ضبط شده مردم توسط دادگاه‌ها در مؤسسات مالی ورشکسته نیز به بهانه‌ی رسیدگی قضایی به پرونده‌ها، به این حساب‌ها واریز می‌گردد تا سود سپرده‌ی سالیانه آن به صادق آملی لاریجانی پرداخت شود.

وجود این حساب‌ها ابتدا توسط «در تی وی» افشا شد و دو هفته‌ی بعد «آمدنیوز» به جزییات کامل این پرونده فساد کلان مالی دست یافت و پس از افشای آن، فشارهای قضایی و امنیتی شدیدی بر مدیران «آمدنیوز» و خانواده‌های آنان وارد شد که این فشارها تا کنون نیز ادامه دارد.

متن نامه‌ی دکتر مهدی خزعلی مدیر انتشارات حیان و زندانی سیاسی سابق به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب شیخ صادق لاریجانی

ما با هموطنان یهودی هیچ مشکلی نداریم و آن‌ها را برادران هم میهن خویش می‌دانیم، مشکل ما با آنوسی‌هاست که با تظاهر به اسلام، می‌خواهند ریشه اسلام و مسلمین را بزنند، اگر صادق باشند و به دین نیاکان خود، یک خاخام یهودی شوند، آن‌ها را در آغوش گرفته و از حقوق شهروندی آن‌ها - حتی در برابر شما - دفاع خواهیم کرد! اما اگر صادق نباشند و به جای خاخام شدن، عمامه به سر گذارند و ادعای آیت‌اللهی داشته باشند و با این تابلو آبروی اسلام و مسلمین را ببرند، باید هوشیار باشیم و مانع از توطئه دشمنان شویم!

امروز کسانی با ظاهر اسلامی و اسم ائمه هدی بر طبل خشونت و جنایت، حبس و حصر و ضرب و شتم می‌کوبند و چون به تبارشان می‌نگری - چون سعید اسلامی - یهودی تبارند! اینان از هیچ خشونتی دریغ نمی‌ورزند و بر آتش اختلافات می‌دمند و آن را فروزان می‌کنند. ما فرزندان انقلاب، باید هوشیار و مراقب باشیم، بدانیم کسانی که اصرار بر حبس و حصر دارند، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و در مسیر فروپاشی نظام گام بر می‌دارند!

جناب صادق خان لاریجانی!

اگر یک عامل موساد بر قوه قضاییه ریاست می‌کرد، همان مسیری را می‌رفت که شما می‌روید و همان کاری را می‌کرد که شما می‌کنید و این برخلاف مصالح انقلاب، نظام و خیانت به رهبری است! همین اخطار را در دور نخست ریاست جمهوری احمدی‌نژاد دادم و نوشتم که اگر موساد به کسی ماموریت می‌داد که نظام را نابود و به بن‌بست برساند، همان کاری را می‌کرد که محمود خان کرد! و دیدیم که چگونه با شعارهای توخالی، کشور را به بن‌بستی کشاند که تنها راه چاره، نشستن پای میز مذاکره و تن دادن به برجام بود، اینک صادق خان لاریجانی، می‌خواهد کار ناتمام محمود خان را تمام و جامه خفت و خواری را بر قامت نظام بپوشاند و خدای ناکرده با استمرار ظلم و ستم، بگیر و ببند و حبس و حصر، نظام را به سراشیبی سقوط و فروپاشی برساند.

می‌دانم که شما دل‌تان به حال انقلاب نمی‌سوزد، چرا که پدرتان و شما مخالف انقلاب بودید و در انقلاب و جنگ هزینه‌ای ندادید، اما لاقل انقلاب برای خاندان شما خیلی منفعت داشت، از رانت‌خواری و زمین‌خواری گرفته تا تصدی بالاترین مناصب با حمایت و لابی هم تباران‌تان و تملق و چاپلوسی خودتان!

امیدوار نباشید که با فروپاشی نظام، هم تباران‌تان بتوانند دست‌تان را بگیرند، مگر این‌که به سرزمین موعودتان کوچ کنید! اما یقین داشته باشید، مردم اموال حرام را از حلقوم رانت‌خواران بیرون خواهند کشید و به فرموده امیر مومنان علی علیه السلام بیت المال را ولو کابین زنان‌شان کرده باشند، به جای خود برخواهند گرداند!

این بسیجی خیبر با جمجمه متلاشی برادرش پیمان بسته که تا آخرین نفس از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع نماید و سوگند به حق - جل جلاله - تا حسابرسی اموال خاندان لاریجانی و آن ۶۳ حساب کذایی از پای نخواهم نشست و همه را به بیت المال برخواهم گرداند!

گمان نکنید که مزاحمت مزدوران شما برای نوامیس اهل بیت (علیهم السلام) یا مزاحمت برای بیت شریف فقیه عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی موسوی بجنوردی، خللی در اراده پولادین ما وارد کند. خیر؛ این فشارها و ضربه‌ها، ما را چون میخ پولادین در جای خود محکم‌تر و استوارتر خواهد کرد و بچه میرزا هاشم را سر جای خود خواهیم نشاند. یقین دارم اگر ممانعت رهبری نبود شما در جنایت روی ساواک شاه را سفید می‌کردید!

روز انتقام نزدیک است و منافقان، چاپلوسان، پاچه‌خواران و آنوسی‌ها* باید منتظر آتش انتقام مردم باشند.

و هو المنتقم
دکتر مهدی خزعلی
پنجم مرداد نود و شش

* آنوسی کلمه‌ای عبری است و به یهودیانی اطلاق می‌شود که به هر دلیل، داوطلبانه یا به اجبار، تظاهر به اسلام می‌کنند و تغییر دین آن‌ها ظاهری است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy