Thursday, Aug 10, 2017

صفحه نخست » استخر پارتی در اصفهان جنجال آفرید

35my55g5f_small.jpg

رادیو فردا- سازمان اطلاعات سپاه پاسداران اصفهان خبر داد که نیروهای این نهاد روز سه‌شنبه، ۱۷ مرداد، با همکاری نیروی انتظامی، ۶۴ دختر و پسر را در یک «استخر پارتی» در اطراف این شهر دستگیر کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این نهاد روز چهارشنبه مدعی شد که این افراد «در این پارتی به‌صورت نیمه‌برهنه حضور یافته و ضمن شرب خمر، اقدام به رقص و پایکوبی» کرده بودند.

براساس این گزارش، پرونده بازداشت‌شدگان به قوه قضائیه ارسال شده است.

اطلاعات سپاه اصفهان همچنین افراد دستگیرشده را متهم کرد که با هدف «ترویج و اشاعه فساد و فحشا»، فیلم‌هایی از «مراسم‌های استخرپارتی» خود را در شبکه‌های اجتماعی پخش کرده بودند.


روز سه‌شنبه نیز دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از پلمپ سه «مرکز برپایی پارتی‌های شبانه» و بازداشت ۱۸ تن در این رابطه خبر داده بود.

در دو سال گذشته اخبار منتشر شده دربارهٔ دستگیری افراد در شهرهای مختلف ایران به اتهام شرکت در «پارتی‌های مختلط» و «مصرف مشروبات الکلی» افزایش یافته و گزارش‌هایی دربارهٔ بازداشت تعدادی از جوانان در استان‌های مختلف منتشر شده است.

این بازداشت‌ها که در شهرهای مختلف ایران رخ می‌دهد، حتی به جشن‌های تولد و عروسی نیز کشیده شده و تاکنون ده‌ها تن در این ارتباط بازداشت یا به قید تعهد و پرداخت جریمه آزاد شده‌اند.

در خردادماه سال گذشته نیز اجرای حکم شلاق برای ۳۵ دانشجو به دلیل شرکت در یک «پارتی مختلط شبانه» در قزوین با اعتراض‌ها و انتقادهای زیادی در ایران مواجه شد.

با این حال غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه، اجرای این حکم را «قانونی» دانسته و گفته بود قوه قضائیه «شواهد و قرائنی» در دست دارد که «پارتی‌هایی» از این قبیل «با هدایت یک جریان خاص» برگزار شده است.

در همین حال دادستان عمومی و انقلاب تهران روز ۱۰ مرداد ۹۵ این اقدامات را «سازمان‌یافته» خوانده و خواستار «اشراف اطلاعاتی» ضابطان قوه قضائیه بر «تمام مراکز مهیا برای فساد» از جمله باغ‌ها و تالارها شده بود.

پس از آن نیز فرماندهان انتظامی در برخی از استان‌های ایران در موارد متعدد از سرکشی به باغ‌ها و باغ‌تالارهایی که به گفته آنان احتمال برگزاری جشن مختلط در آنها وجود دارد، خبر دادند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy