Tuesday, Aug 15, 2017

صفحه نخست » آگهی «سکسیستی» یک رستوران چینی جنجالی شد

تخفیف بیشتر به زنان با سینه‌های بزرگتر!

وبلاگ ناظران رادیو فرانسه، با هدف سر و صدای بیشتر و جذب مشتری بیشتر، یک رستوران در هانگژو، در شرق چین دست به ارائه تخفیف به شیوه‌ای بسیار عجیب زده که در این کشور سر و صدا به راه انداخته است. هر چه قدر خان مشتری سینه‌های بزرگ‌تری داشته باشد، این رستوران تخفیف بیشتری به او می‌دهد، این شکل نحوه محاسبه تخفیف موجی از حملات را به این رستوران در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است.

bra_cup_restaurant.jpgاین رستوران روز ۳۱ ژوئیه این تبلیغ را در پشت شیشه‌های خود قرار دارد. تصویری که در آن توضیح داده شده بود هر چه قدر یک زن سینه‌های بزرگ‌تری داشته باشد می‌تواند از تخفیف بیشتری برخوردار باشد. این تخفیف حتی از این نیز پیش‌تر رفته و اندازه دقیق طبقه‌بندی سینه‌ها را نیز مشخص کرده است. ۵ درصد تخفیف برای سینه‌های کوچک یا به روایت این مغازه ده سانتیمتر تا ۳۵ درصد تخفیف برای سینه‌های بزرگ‌تر که ۲۵ سانت در این مغازه در نظر گرفته شده است و در ادامه نیز صاحب این رستوران تاکید کرده این تخفیف فقط شامل گروه‌ها می‌شود و مشتری‌های تنها از این تخفیف نمی‌توانند استفاده کنند.

بسیاری از شهروندان هوانگژو از مقامات این شهر خواسته‌اند که این تبلیغ از پشت شیشه این رستوران برداشته شود. نهایتاً این آگهی پس از سه روز از پشت شیشه این رستوران برداشته شد. شهردار این شهر تاکید کرده بود این آگهی قواعد آگهی را زیر پا گذاشته است.

صاحب این رستوران در گفتگو با یک رسانه محلی از این اقدام خود دفاع کرده و مدعی شده این تبلیغ زنان بیشتری را به رستوران او می‌کشاند و در ادامه افزوده بود:"زنان مشتری اگر خجالت می‌کشند می‌توانند از کارکنان زن رستوران ما این تخفیف را درخواست کنند"

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy