Tuesday, Aug 15, 2017

صفحه نخست » سرمربی پانیونیوس: شجاعی و حاج‌صفی ۵ برابر برای ما عزیز شده‌اند

Shojaei_Hajsafi.jpgسرمربی پانیونیوس درباره آخرین وضعیت دو بازیکن ایرانی تیمش تاکید کرد که این دو در شرایط و آمادگی خوبی قرار دارند و قطعا از آنها در بازی‌های آینده تیمش استفاده خواهد کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از رادیو ورزش یونان، میچالیس گریگوریو در جدیدترین اظهارنظرش درباره وضعیت مسعود شجاعی و احسان حاج صفی گفت‌: بچه‌ها از شرایط خوبی برخوردار هستند. من با این دو خیلی صحبت کردم و باید بگویم که آنها شرایط خوبی دارند و مشکلی نیست.

وی ادامه داد: من در بازی‌های بعدی به این دو نیاز دارم و به آنها بازی خواهم داد. ما در کنار شجاعی و حاج صفی هستیم و از این دو حمایت می‌کنیم. شجاعی و حاج صفی برای پانیونیوس تصمیم مهمی را اجرایی کردند. اگر آنها در بدو ورود به باشگاه برای ما عزیز بودند، در حال‌ حاضر ۵ برابر عزیز هستند.

سرمربی پانیونیوس درباره شرایط حاج صفی نیز ‌اضافه کرد: احسان بازیکنی است که می‌تواند در سه پست مختلف بازی کند و این دست ما را خیلی باز می‌گذارد که در پست‌های مختلف از او استفاده کنیم. آنها هر دو از تجربیات بسیار بالایی برخوردار هستند و من فکر می‌کنم که حاج صفی آینده بسیار روشنی پیش رو خواهد داشت، چون بازیکن قابلی است و در هر پستی می‌تواند بازی کند.

گریگوریو در پایان صحبت خود و در پاسخ به این سوال که آنها برای جذب کریم انصاری فرد اقدام خواهند یا خیر؟ گفت‌: اول باید ببینیم که تصمیم بازیکن چیست؟ و بعد از آن نیز خواهید دید که چه اقدامی خواهیم کرد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

توضیح: مسعود شجاعی و احسان حاج صفی پنجشنبه شب ۱۲ مرداد به همراه تیم پانیونیوس در آتن مقابل تیم «مکابی تل‌آویو» از اسرائیل قرار گرفتند. تیم یونانی پیشتر اعلام کرده بود این باشگاه به عدم همراهی دو بازیکن در دیدار رفت به میزبانی تل آویو در اسرائیل احترام می‌گذارد اما آنها در بازی برگشت باید به قراردادشان احترام بگذارند.

شرکت این دو در این مسابقه با اعتراضاتی از سوی مسئولان فوتبال ایران مواجه شد و آنها از محرومیت شجاعی و حاج صفی خبر دادند اما فیفا با تهدید فدراسیون فوتبال ایران مداخله کرد و فدراسیون ایران سرانجام کوتاه آمد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy