Thursday, Aug 17, 2017

صفحه نخست » خاتمی: برای کروبی کاری از دستم برنمی‌آید

Khatami_Karoubi.jpgزمانه ـ محمد خاتمی در گفت‌وگوی تلفنی با خانواده مهدی کروبی اعلام کرده که در جهت برآورده شدن خواسته‌های مهدی کروبی کاری از او برنمی‌آید.

به گزارش سحام، محمد خاتمی، در تماس تلفنی با خانواده مهدی کروبی گفته است:‌

«متأسفانه کاری از دست من برنمی‌آید و اینکه نمی توانم کاری در جهت رفع این نگرانی‌ها انجام دهم، موجب ناراحتی بیشتر من است.»

مهدی کروبی روز گذشته، بعد از نماز صبح اعتصاب غذای خود را آغاز کرده است. به گفته همسر او کروبی دو خواسته دارد: خروج مأموران امنیتی از منزل و برچیدن وسایل شنود و دوربین‌ها.

شامگاه گذشته حال مهدی کروبی رو به وخامت گذاشت و در بیمارستان رجایی در تهران بستری شد. حزب اعتماد ملی خبر داده که در این میان او را به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل کرده‌اند.

محمد خاتمی در تماس تلفنی با خانواده مهدی کروبی گفته است:

«در ماجرای حصر آقای منتظری، وقتی وارد عمل شدیم، در همان یکسال آخر با کمک خود آقای روحانی توانستیم مشکل حصر ایشان را رفع کنیم. اگرچه رفع حصر دست آقای روحانی نیست، اما حداقل کاری که می توانند ایشان انجام دهند این است که از وزیر اطلاعات خود بخواهد که نیروهای تحت امرش را از منزل آقای کروبی خارج کند.»

محمد حسین کروبی هم شامگاه گذشته از حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی خواسته بود که در مقام ریاست شورای عالی امنیت ملی دستور خروج مأموران امنیتی از منزل مهدی کروبی را صادر کند و دست‌کم یکی از دو خواسته‌های او برای پایان اعتصاب غذا برآورده شود.

مهدی کروبی از ۲ تا ۱۹ مرداد به دلیل اختلال ریتم در بیمارستان بستری بود. او به ‌همراه میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، سه تن از رهبران جنبش سبز از بهمن‌ماه ۱۳۸۹ بدون آن‌که محاکمه شوند در حصر خانگی به سر می‌برند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy