Sunday, Aug 27, 2017

صفحه نخست » واکنش‌ها به نامه سرگشاده زیباکلام به روحانی

Zibakalam_Rouhani.jpgخبری در روز شنبه منتشر شد با این تیتر: «نامه سرگشاده صادق زیباکلام به روحانی»، مخاطبان فرارو نظرات جالبی زیر مطلب درج کردند مثل "جناب آقای روحانی به خواسته‌های این ۲۴ میلیونی که بهت رای دادند یه کوچولو فکر کن اگه البته وقت کردی!
فقط بدون که مخالفا کلا نمی‌ذارند کار کنی ولی باید ایستادگی کنی و جسارت بخرج بدی."

در ادامه برخی از نظرات جالب مردم در رابطه با این مطلب را بخوانید:

• حرف دل ۲۴ میلیون


• جناب روحانی من هم در دور اول و هم در دور دوم به شما رای دادم در دور اول وقتی گفتید کسانی که نیاز ندارند برای یارانه ثبت نام نکنند ثبت نام نکردم تا توانستم به دیگران گفتم به شما رای بدهند ولی الآن حس بدی دارم حس آدمی که سرش کلاه گذاشته شده است اگر برای گرفتن رای شعارهای الکی دادید این عین کلاهبرداری است فقط امیدوارم به عنوان کسی که جوانان را مایوس میکند در این ۴ سال پیش رو عمل نکنید

• دکتر جان همه سر کاریم. ولی این استراتژی فکر نکنم دراز مدت جواب بدهد و در نهایت نتیجه مثبت نخواهد بود.


• درست موقع وحدت دم از اختلاف انداختن میزنه این بنده خدا


• وقتش نرسیده که تحلیل جدید تو از اوضاع فعلی ارائه کنی؟ واقعا اگر رئیسی انتخاب شده بود کابینه‌اش چقدر با این کابینه متفاوت بود؟


• این استاد اعظم گاهی به نعل میزند و گاهی به میخ، نه کباب را می‌سوزاند و نه سیخ را، در نهایت کلاه بزرگی به نام اصلاح طلب و امید و معتدل و میانه رو به همراه حضور گسترده مردم همیشه در صحنه در انتخابات. کلا ما ایرونیا مغزمون تاب داره.


• راست گفتی نمیزارند وزیر زن در کابینه باشه! فقط نمیدونم خانم دستجردی اون چند سال تو کابینه چکاره بود!؟ هنوز نفهمیدم! حرف‌های باحالی زدی اونجا که میگی تحت فشار این افراد رو انتخاب کردی و خودت رو نماینده ۲۴ میلیون رای میدونی که به این انتخاب‌ها ایراد بگیری فکر کنم شاید منظورت این باشه فشارهای شما و دوستانتان تاثیر کمتری داشته که اعتراض میکنید ودارید تلاش میکنید که بتوانید فشار را بیشتر کنید تاسهم خودتان را بیشتر کنید؟ رئیس جمهور ۲۴میلیون رای دارد افرادی را به مجلس معرفی کرد و نمایندگان ملت هم که رای مردم را دارند رای دادن حالا چون مخالف نظر شماست با ۲۴ میلیون رای مخالفه؟ من هم مخالف بعضی افراد کابینه هستم اما من نظر خودم را دارم نه ملت ایران را

• چند بار خوندم تا فهمیدم چه شده که استاد عزیز احساس خطر کرده و درست هم هست. انتخابات یعنی همین که وقتی محمود رای (!) میاره تمام کشور از نخود تا دماوند میشه محل گل کاریش ولی برعکس الان همش بگوییم دست رئیس جمهور بسته است!؟


• "البته فهرست برخی از وزرا باعث شد تا بخشی از انتظارات و توقعاتی که در میان ۲۴ میلیونی که با شور وامید بسیار در ۲۹ اردیبهشت، ساعت‌ها درپای صندوق‌های رای مشتاقانه ایستادند تا به جنابعالی رای بدهند را سرخورده و نامید سازد. "

در همین رابطه:

[نامه زیباکلام به روحانی: آیا نقطه‌ای هست که شما به‌عنوان رئیس قوه مجریه بنا دارید بایستید؟]

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy