Wednesday, Aug 30, 2017

صفحه نخست » واکنش کی‌روش به عدم دعوت از مسعود شجاعی

Carlos_Queiroz.jpgسرمربی تیم ملی فوتبال ایران به عدم دعوت کاپیتان تیم ملی برای دیدار برابر کره جنوبی و سوریه واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، لیست بازیکنان تیم ملی برای دیدار برابر کره جنوبی و سوریه اعلام شد و احسان حاج صفی به کره جنوبی سفر کرد اما مسعود شجاعی به لیست کالوس کی روش راه پیدا نکرد.

دو بازیکن ملی پوش کشورمان پیش از این در مرحله یک چهارم نهایی برای تیم پانیونیوس برابر نماینده اسرائیل به میدان رفتند و شایعاتی زیادی در این خصوص پخش شد اما در نهایت حاج صفی به تیم ملی راه یافت و شجاعی دعوت نشد.

این اتفاقات موجب شد تا کارلوس کی روش به عنوان مقصر اصلی دعوت نشدن کاپیتان تیم ملی گماشته شود تا سرمربی پرتغالی تیم ملی در صفحه رسمی فیس بوکش به این ماجرا واکنش نشان بدهد.

کی روش در فضای مجازی نوشت: من هیچگاه توضیحی درباره انتخاب رئال مادرید، ‌ لیسبون و یا تیم ملی ارائه نکرده‌ام. چرا الان باید توضیح بدهم؟ آشفتگی در خارج باقی می‌ماند، چه مسائل سیاسی، مذهبی، اجتماعی و اقتصادی باشند.

من یک مرد فوتبالی هستم. پاسخ من این است که بازی را ببرم. از من انتظار پاسخ‌های سیاسی نداشته باشید زیرا چیزی که برای من حائز اهمیت است بازی است که پدرم به من آموخت. پدرم یک بازیکن و مربی بود و همیشه به من می‌گفت: ‌ راجع به بازی دروغ نگویید.

کی‌روش: هرگز درباره دعوت از یک بازیکن حرف نمی‌زنم

کارلوس کی‌روش درباره دلیل دعوت نکردن مسعود شجاعی هافبک و کاپیتان تیم ملی ایران، به رویترز گفت: تصور کنید من (کارلوس کی‌روش) توضیح بدهم که چرا مسعود شجاعی اینجا نیست؟ من هیچ وقت درباره دعوت بازیکن‌ها در رئال مادرید، اسپورتینگ یا تیم ملی پرتغال توضیح ندادم، چرا الان باید توضیح بدهم که مسعود شجاعی دعوت نشده است؟ موضوعات و مسائلی که تمرکز را بر هم می‌زند باید خارج از فوتبال باشد، حال این مسائل می‌خواهد سیاسی باشد یا مذهبی، ‌ اقتصادی یا اجتماعی، آنها نباید در فوتبال تاثیر بگذارند.

به گزارش ایسنا، کی‌روش ادامه داد: من مرد دنیا و صنعت فوتبال هستم. کار من این است که بازی را ببریم، از من نخواهید جواب‌های سیاسی، مذهبی یا نژادی بدهم چرا که آنچه برای من مهم است و پدرم به من آموخته فوتبال است و او به من آموخته که هیچ وقت به فوتبال دروغ نگو.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: هدف من این است که شادی و خوشحالی برای مردم به ارمغان بیاورم. من برای مردم کار می‌کنم، فوتبال ورزش مردم است. مهم نیست چقدر دولت‌ها، ‌ امپراتورها و پادشاه‌ها سعی می‌کنند آن را کنترل کنند. فوتبال ورزش مردم است و خیلی ساده بخواهم بگویم، من برای مردم کار می‌کنم.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy