Wednesday, Aug 30, 2017

صفحه نخست » قاتل «آتنا» به اعدام و قصاص نفس محکوم شد

edam.jpgدادستان عمومی و انقلاب اردبیل از صدور حکم پرونده قاتل «آتنا اصلانی» خبر داد.

سیدناصر عتبانی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب گفت: متهم این پرونده از بابت تجاوز به عنف به اعدام، از بابت یک فقره قتل عمد به قصاص نفس و از بابت سرقت به حبس، شلاق و رد مال محکوم شده است.

وی با بیان اینکه اجرای مجازات به صورت علنی در ملاءعام انجام خواهد شد، گفت: پس از اینکه روند ابلاغ و رسیدگی به پرونده در دیوان عالی کشور انجام شود، اقدام لازم جهت اجرا به عمل خواهد آمد.

عتباتی یادآور شد: این حکم غیرقطعی است و باید در دیوان عالی کشور بررسی و تایید شود.

دادستان اردبیل با اعلام اینکه در متن رای صادره "اجرای حکم در ملاء عام" قید شده است گفت: حکم قاتل آتنا اصلانی در شعبه اول دادگاه کیفری یک اردبیل صادر شده است.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی قاصدی رییس کل دادگستری استان استان اردبیل ۴ شهریور ماه در گفت و گو با ایسنا گفته بود که جلسه رسیدگی به پرونده آتنا صبح امروز (شنبه) در دادگاه کیفری یک استان اردبیل با حضور متهم و وکیل مدافع وی و اولیای دم و وکیل آنها برگزار و آخرین دفاع از متهم اخذ شد.

قاصدی اعلام کرد: ظرف یک هفته آینده حکم صادر می‌شود.

بر اساس این گزارش، بهنام اصلانی قبل از آغاز جلسه دادگاه «آتنا» به خبرنگار ایسنا گفته بود: تنها خواسته‌ام اعدام قاتل در ملاءعام است تا درس عبرتی برای کسانی شود که به کودکان بی گناه تعددی می‌کنند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy