Tuesday, Sep 5, 2017

صفحه نخست » پلیس انگلستان کودک آزار ایرانی را دستگیر کرد + ویدئو

U11akfh22d3_small.jpgخبرگزاری ایرانشهر - یک پناهجوی ایرانی تبار مقیم انگلستان که در شبکه های اجتماعی اینترنتی با پسری نوجوان رابطه دوستانه برقرار کرده بود، بدلیل تلاش برای ایجاد رابطه جنسی با او دستگیر و به زندان محکوم شد.

به گزارش روزنامه دیلی میل انگلیس، «بهرام حسینی» 49 ساله پناهجوی ایرانی-تبار ساکن در پانت فرکت (وست یورکشیر) پس از آشنایی با پسر نوجوان 14 ساله در شبکه اجتماعی Kik، به قصد برقراری رابطه جنسی با وی، وعده دیدار با او در ایستگاه راه آهن نیوکسل می گذارد. هنگامی که بهرام حسینی بعد از سفری یکصد مایلی به محل مورد نظر می رسد توسط یگان ویژه مبارزه با پدوفیلی (سکس با کودکان) دستگیر می شود. بهرام حسینی در هنگام بازداشت وانمود می کرد زبان انگلیسی نمی داند.
روز پنجشنبه 31 آگست، دادگاه سلطنتی شهر لیدز بهرام حسینی را به جرم اقدام به ایجاد رابطه جنسی با شخص زیر سن قانونی به زندان محکوم کرد. «کاترین سیلورتن»، دادستان، گفت: «بهرام حسینی به طعمه نوجوانش گفته، او 48 ساله است و بدنبال دوست پسری برای عشق یا سکس می گردد.»
قاضی دادگاه در مورد پرونده بهرام حسینی و اخراج او از انگلستان گفت: «درباره اخراج وی از کشور، دادگاه مهاجرت و پناهندگی تصمیم خواهد گرفت.»

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy