Tuesday, Sep 12, 2017

صفحه نخست » نامه وکیل احمدی‌نژاد به نمایندگان مجلس

Mahmoud_Ahmadinejad.jpgوکیل محمود احمدی نژاد با ارسال نامه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نسبت به آثار مخرب ناشی از رفتار سیاسی دادستان دیوان محاسبات هشدار داد و توجه آنان را به اقدام بایسته در راستای صیانت از جایگاه مجلس و نهادهای وابسته جلب کرد.

به گزارش ایلنا، متن نامه سید عادل حیدری وکیل محمود احمدی‌نژاد خطاب به نمایندگان مجلس به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

استحضار دارید که آقای فیاض شجاعی دادستان دیوان محاسبات در مصاحبه روز ۸/ ۵ /۱۳۹۶ اقدام به خلاف واقع گویی‌، نشر اکاذیب و ایراد اتهامات فراوان علیه آقای دکتر احمدی نژاد رییس جمهوری سابق نمود و از ۷ حکم قطعی محکومیت در حال اجرا علیه ایشان سخن گفت. ایشان به گونه‌ای درباره هزینه یارانه‌های مردم سخن گفت که گویا حیف و میل ۷ هزار میلیارد تومانی اتفاق افتاده و آقای احمدی نژاد محکوم به پرداخت آن است.

این مصاحبه در رسانه‌ها و به ویژه رسانه‌های معاند و دشمنان ملت ایران انعکاس گسترده‌ای پیدا کرد به گونه‌ای که فرض شد مقامات جمهوری اسلامی عموماً فاسد و دچار مشکلات مالی هستند.

دشمنان دولت‌های نهم و دهم نیز هر کدام به نوعی از این برنامه تبلیغاتی استقبال کرده و به زعم خود فرصت ویژه‌ای برای تخریب به دست آوردند. تصویر برخی از این برنامه تبلیغی به پیوست تقدیم می‌گردد.

طی بیش از یک ماه مراجعه حضوری به بخش‌های مختلف دیوان محاسبات و اصرار بر دریافت احکام مورد ادعا، چند دادنامه به اینجانب تحویل داده‌اند که نه تنها حاکی از ادعای دادستان دیوان نیست بلکه برعکس عموماً حاکی از تایید اقدامات دولت قبل در حوزه‌های مورد ادعا است. معلوم است که اقدام ایشان کاملاً سیاسی و در راستای تخریب دولت قبل و نه بر اساس تصمیم قانونی و حقوقی و تکلیف ساختار سازمانی بوده است.

برای احقاق حق و پیگیری حقوقی، شکایتی از ایشان به دستگاه قضایی تحویل شده است که امیدوارم رسیدگی شود، لیکن از آنجا که دادستان دیوان محاسبات مدعی است زیر نظر نمایندگان مجلس کار می‌کند، به نظر می‌رسد که و از این رو موضوع به استحضار رسید تا اقدام بایسته در راستای صیانت از جایگاه مجلس و نهادهای وابسته انجام گیرد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy