Sunday, Oct 8, 2017

صفحه نخست » رییس پیشین اتاق اصناف زنجان به جرم «لواط» به ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد

86333lll1llm3_small.jpgکیهان لندن

- حاج‌نایبی در سال 1394 با زور و وعده به یک جوان در منزل شخصی خود بارها تجاوز کرده.
- اتهام او «لواط» بوده، اما چون «دخول» ثابت نشده قاضی حکم برائت داده است.
- اطلاعات سپاه پرونده او را به دست گرفته بود تا حکم سنگین صادر نشود.
- شاکی پسری است تنگ‏دست که دنبال کار می‎گشته.

حکم رییس پیشین اتاق اصناف زنجان که به اتهام «لواط» در زندان بود در شعبه اول دادگاه کیفری این شهر صادر شده است.

رحیم حاج‌نایبی، رییس اتاق اصناف استان زنجان و رییس هیات امنای مسجد حسینه این شهر اسفند سال ۱۳۹۵ به اتهام «تجاوز» به یک پسر جوان دستگیر شد. او از با نفوذترین سرمایه‌داران ایران است که اطلاعات سپاه پیگیر پرونده‌اش بوده و برای تخفیف در مجازات‎اش سفارش شده است.

ماجرا به سال ۱۳۹۴ باز می‌گردد. شاکیِ او یک پسر جوان بوده که از حاج‌نایبی تقاضای کار و کمک مالی کرده بود و او در چند مرحله به این جوان کمک می‌کند. شاکی به فنون ماساژدرمانی آشنایی داشته و متهم از او می‌خواهد که در منزل او را ماساژ دهد، که به زور و وعده کار و موقعیت خوب لباس‌های شاکی را از تن در می‎آورد و به گفته‌ی شاکی به او «تجاوز» می‌کند.

حاج‏‌نایبی، با سوء استفاده از تصاویر لخت و فیلم‌های پسر ماساژور بارها با او مرتکب «لواط» می‎شود و در عوض به او قول حل مشکلات خانوادگی‌اش را می‌دهد.

حاج‎نایبی در دادگاه اتهامات را قبول نمی‌کند و مدعی می‌شود که این توطئه‌‏ی از پیش طراحی شده برای اخاذی از اوست. در نهایت با دخالت دوستان و آشنایان حکومتی و به بهانه فقدان دلایل کافی برای اثبات جرم با استناد به ماده ۴ آیین دادرسی کیفری و «عدم اثبات دخول» حکم برائت متهم از جرم «لواط» صادر می‎شود.

با این حال قاسم کرمی، رییس دادگاه با توجه به شواهد و قرائن موجود از جمله پیامک‌های ارسالی و تصاویر، حاج‎نایبی را به اتهام سوء استفاده جنسی و «همجنس‌گرایی» به استناد ماده ۲۳۷ قانون مجازات اسلامی و تبصره ۲ ماده ۳۱۴ قانون آیین دادرسی کیفری به تحمل ۷۴ ضربه شلاق تعزیری درجه شش و با ملاحظه نحوه دفاعیات متهم، آثار اجتماعی اتهام و اثرات سوء آن در سطح شهر زنجان و جریحه‌دار شدن احساسات مردم، که بی‌توجه به ملاحظات عمومی همچنان در سمت خود فعالیت داشته و موضوع را به کل منکر شده به اقامت اجباری به مدت دو سال در شهر دامغان محکوم کرده است.

مشهورترین پرونده لواط مربوط به سعیدطوسی قاری بیت رهبری است که قوه قضاییه به واسطه ارتباط طوسی با بیت خامنه‎ای از رسیدگی به آن طفره می‎رود.

مهر ماه سال ۱۳۸۶ محمود احمدی‌نژاد رییس جمهوری پیشین ایران در جریان یک سخنرانی در دانشگاه کلمبیا آمریکا در پاسخ به سوالی در مورد تضییع حقوق «همجنس‌گرایان» مدعی شده بود «در ایران همجنس‎باز نداریم.»

سید محمد خاتمی رییس دولت اصلاحات نیز موافق مجازات اعدام برای همجنس‌گرایان بود و پرسش درباره آن را حتی از سوی خبرنگاران خارجی خارج از ادب و نزاکت می‌دانست!

125877777oo90.jpg

این بریده روزنامه‌ها مربوط به کیهان، اطلاعات و روزنامه جمهوری اسلامی است که خبر اعدام متهمین به لواط را منتشر کردند. بعضی تیرباران شدند، بعضی از بلندی پرتاب شدند و بعضی با طناب دار اعدام شدند و گروهی هم به شلاق محکوم گردیدند
مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy