Tuesday, Oct 10, 2017

صفحه نخست » آخرین وضعیت جسمانی علیرضا رجایی

Alireza_Rejaei.jpgاعتماد: علیرضا رجایی، روزنامه‌نگار پیشکسوت و فعال اصلاح‌طلب که حدود یک ماه و نیم قبل تحت عمل جراحی سنگینی قرار گرفته بود، بسیار ضعیف شده و برای انجام عمل‌های ترمیمی باید منتظر افزایش توان جسمانی و وزن باشد.

غلامرضا رجایی برادر او ضمن تشکر از پزشکان و کادر پرستاری بیمارستان امیراعلم در مورد آخرین وضعیت جسمانی برادرش گفت: «علیرضا یکی از سنگین‌ترین عمل‌های پزشکی ممکن را پشت سر گذاشته و بعد از آن دچار مشکلات بسیاری شده است.»

او توضیح داد: «در این عمل که پنجم شهریور ماه انجام شد عضله ماستر یا ماضغه که کار جویدن را انجام می‌دهد، همچنین سینوس و چشم راست و فک بالا را برداشته‌اند.»

به گفته او، علیرضا رجایی اکنون به خاطر حذف عضله ماستر در تغذیه مشکل دارد و وزن بسیاری کم کرده است.

غلامرضا رجایی افزود: «علیرضا به خاطر فلج لب‌ بالا در صحبت کردن نیز با مشکل مواجه است و به همین خاطر ترجیح می‌دهد که کمتر دیگران را ملاقات کند.»

وی ضمن ابراز امیدواری به بهبود تدریجی برادرش، گفت: «منتظر هستیم که بعد از افزایش وزن و افزایش توان جسمانی آماده انجام عمل‌های بعدی بشود.»

او در پاسخ به اینکه نظر پزشکان چیست و چقدر به بهبود وضعیت او امیدوار هستند، گفت: «پزشکان از عمل بسیار راضی هستند و امیدوارند که بعد از بهبود وضعیت جسمانی‌اش آماده عمل‌های ترمیمی در ناحیه فک، چشم و لب باشد.»

غلامرضا رجایی در مورد وضعیت روحی علیرضا نیز گفت: «خوشبختانه روحیه خوبی دارد و در یک ماه و ۱۰ روز گذشته اصلا ناله و شکایت نکرده است. در واقع در یک فضای عرفانی و سرشار از رضایت به سر می‌برد.»

گفتنی است، علیرضا رجایی بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری دهم زندانی و سپس به سرطان سینوس مبتلا شده بود. پیشرفت بیماری در سال‌های گذشته باعث شد بعد از یک دوره ۴ دوره‌ای شیمی درمانی سنگین و ۳۵ جلسه رادیو تراپی ناگزیر به عمل جراحی شد. یک عمل ۱۴ ساعته در شهریور ماه که منجر به تخلیه بخش فک فوقانی، عضلات صورت و چشم راست او شد.

علیرضا رجایی، از چهره‌های جریان ملی - مذهبی و از اعضای سابق هیات‌مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایران و مدیر انتشارات گام نو بود که در روزنامه‌های اصلاح‌طلبی همچون جامعه، توس، نشاط، خرداد و عصر آزادگان، سمت دبیری گروه سیاسی را بر عهده داشت.

او طی تقریبا یک ماه و نیم گذشته در بیمارستان امیراعلم تهران بستری است و اگرچه ملاقات‌کنندگانی مثل عبدالله نوری داشت اما حالا به خاطر اینکه صحبت کردن برایش سخت است، تنهایی یا ملاقات با خانواده را ترجیح می‌دهد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy