Wednesday, Oct 11, 2017

صفحه نخست » ایران نسل آینده فوتبال آلمان را دست انداخت! + ویدئو

۴ بر صفر؛ آلمان حریف ایران نشد

دویچه وله - تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با شکست آلمان، به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد. برخی وب‌سایت‌های آلمانی زبان، شکست تیم ملی فوتبال نوجوانان آلمان از ایران را "دست انداختن تیم آلمان" و "شکست بدجور" نامیدند.

40903490_303.jpg

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در دومین دیدار از جام جهانی فوتبال نوجوانان که در هند برگزار می‌شود، روز گذشته (۱۰ اکتبر/ ۱۸ مهر) به مصاف آلمان رفت.

بازیکنان تیم ایران توانستند با ۴ گل نماینده اروپا را شکست داده و دومین پیروزی را در این بازی‌ها به دست بیاورند. با این برد ایران ۶ امتیاز کسب کرد و توانست به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.

گل‌های ایران را در این بازی یونس دلفی، الله‌یار صیادمنش و وحید نامداری به ثمر رساندند. مربیگیری تیم ملی نوجوانان ایران را عباس چمنیان به عهده دارد.

برد ایران در بازی برابر تیم ملی نوجوانان آلمان، بازتاب گسترده‌ای در وب‌سایت‌ها و صفحه‌های ورزشی این کشور داشت.

وب‌سایت اشپیگل به نقل از ووک، مربی تیم آلمان می‌نویسد: « ما بازی خوبی ارائه ندادیم. بازیکنان من نتوانستند توانایی‌ها خودشان را نشان دهند.»

در حالی که ایران با این ۶ امتیاز با خیال آسوده به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرده است، تیم آلمان در رده دوم گروه، روز جمعه به مصاف گینه خواهد رفت. ایران در سومین بازی این گروه، روز جمعه با گینه دیدار می‌کند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy