Thursday, Oct 26, 2017

صفحه نخست » جزئیات جدید از کنترل شدیدتر مسافران پروازهای به مقصد آمریکا

0x5512224gr052_small.jpgدویچه وله - همه‌ی مسافران پروازهای بین‌المللی که از پنجشنبه (۲۶ اکتبر/۴ آبان) رهسپار ایالات متحده آمریکا می‌شوند، باید خود را آماده‌ی کنترل بیشتر کنند. یکی از تدابیر امنیتی جدید، پرسش از مسافران هنگام دریافت کارت پرواز (چک‌این) است.

شرکت‌های هوایی باید از این پس مسافران پرواز به آمریکا را شدیدتر کنترل کنند. این موضوع را مقامات امنیت حمل و نقل آمریکا (TSA) اعلام کردند.

تدابیر امنیتی جدید برای کنترل بیشتر مسافران، سؤال از مسافران به هنگام "چک‌این"، کنترل بیشتر دستگاه‌های برقی و افزایش امنیت در نزدیکی هواپیماها را دربرمی‌گیرد.

لیزا فاربستاین، سخنگوی TSA گفت که این اقدامات همه‌ی پروازهایی را شامل می‌شود که از آخرین ایستگاه خود عازم ایالات متحده آمریکا هستند.

یک سخنگوی شرکت هواپیمایی "لوفت‌هانزا" گفت، مسافران به مقصد آمریکا باید خود را آماده کنند که در جریان "چک‌این" و بررسی مدارک شناسایی آنان برای صدور کارت پرواز، به پرسش‌هایی که از آنان می‌شود پاسخ گویند.

شرکت هواپیمایی امارات هم تصریح کرد که هنگام "چک‌این" در برابر گیشه‌ها از مسافران سؤالاتی خواهد شد. شرکت هواپیمایی "ایرفرانس" حتی از یک "مصاحبه‌ی امنیتی" سخن گفت. شرکت هواپیمایی Cathay Pacific از تدابیر امنیتی شدید به هنگام تحویل بار در هنگ‌کنگ خبر داد. شرکت‌های هوایی به مسافران به مقصد آمریکا توصیه کرده‌اند که زودتر به محل "چک‌این" مراجعه کنند.

اتحادیه‌ی بین‌المللی هواپیمایی (IATA) از این اقدامات امنیتی ستایش کرد و گفت آنها معیارهای نوینی برای امنیت پرواز ارائه می‌کنند. پری فلینت، رئیس این اتحادیه گفت که ایالات متحده آمریکا در اجرایی کردن تدابیر تازه از خود "انعطاف" نشان می‌دهد. فرودگاه‌ها و شرکت‌های هوایی کار زیادی صرف این تدابیر کرده‌اند.

هفته‌ی گذشته نمایندگان "کمیسیون امنیت میهن" آمریکا، از فرودگاه‌های اروپا و خاورمیانه دیدن کردند تا تدابیر امنیتی در این فرودگاه‌ها را بررسی و درباره‌ی همکاری‌های ضدتروریستی رایزنی کنند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy