Tuesday, Oct 31, 2017

صفحه نخست » پیام رضا پهلوی بمناسبت "وحشت رژیم" از بزرگداشت روز کوروش

lza445b_small.jpgهم میهنان عزیز،
نخست از کوشش شما در پاسداشت روز جهانی کوروش بزرگ و بزرگداشت پدرایران زمین، که معرف هویت ملی ما ایرانیان است سپاسگزاری میکنم، بدانید تلاشهای همه جانبه شما با تحمل مشقات زیاد رژیم تبهکار حاکم را چنان به وحشت انداخت که مجبور شد با بسیج نیروهای حامی سرکوبگر خود راه را بر شما ببندد و تپه های اطراف را به محاصره خویش در آورد و با آرایش جنگی که مستلزم نبرد با دشمنان خارجی است در مقابله با شما فرزندان کوروش بکار گیرد. واقعا جای بسی شگفتی است که حکومتی اینچنین منفور و در انزوا از مردم به دور خود دیواری بسازد که عاقبت از ضخامت در هم شکند و فرو ریزد.
هم میهنانم،
پیروزی مطلق در این نبرد نا برابر با شما بود و نشان دادید که هیچ نیرو و قدرتی توان مقابله با اراده شما را ندارد تا بتواند مانع تجلی ارزشهای ملی شما، همچون اندیشه های انسانی (کوروش بزرگ) که درس آزادی و عدالت و برابری به مردمان جهان داد شود، انسانی که بیش از ۲۵ قرن پیش با اندیشه نیک، گفتار نیک و کردار نیک،توانست پیام آور پاکی ها و راستی ها باشد و نخستین منشور جهانی حقوق بشر را در عملکرد انسان گرای خویش بنگارد و به جهانیان هدیه نماید.
اکنون بر همه ما وظیفه ملی است که به عنوان میراث داران سرزمینمان در شرایط اسفناکی کنونی در دفاع از آرمانهای ملی خویش استوار بایستیم و ایران عزیزمان را از اسارت این فرقه تبهکار برهانیم.
پاینده ایران.
رضا پهلوی
مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy