Wednesday, Nov 1, 2017

صفحه نخست » احتمال جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس

Alireza_Biranvand.jpgایلنا ـ علیرضا بیرانوند با رفتار و جملات عجیب خود از تصمیمش برای جدایی از پرسپولیس خبر داد و این در حالی است که مدیران این باشگاه هم بیکار ننشسته‌اند و به دنبال برطرف کردن این خلا احتمالی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حالی که هواداران پرسپولیس در حال خوشحالی برای پیروزی مقابل سایپا و دستیابی به صدر جدول بودند، علیرضا بیرانوند در میکسدزون استادیوم تختی روبروی خبرنگاران جملات عجیبی بر زبان آورد و صحبت از جدایی احتمالی کرد.

دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس که بیشتر موفقیت خود را در طول یک سال اخیر مدیون خط دفاعی رسوخ ناپذیر سرخپوشان بوده و به پشتوانه حضور در این تیم توانسته پیراهن شماره یک و ثابت تیم ملی را نیز از آن خود کند، بی توجه به شرایط حساس این تیم اعلام کرد برای نیم فصل احتمالا تصمیم جدیدی در ذهن داشته باشد و گزینه حضور در تراکتورسازی روی میز قرار دارد.

بیرانوند که در طول این سال‌ها نشان داده از حیث حرفه‌ای بی ثبات‌ترین دروازه‌بان فوتبال ایران است و ابراز علاقه‌اش به استقلال و در نهایت مذاکره با پرسپولیس و درگیری در اردوی ترکیه با علیرضا منصوریان برای دریافت رضایتنامه نمونه‌هایی از این حیث است، اینبار در شرایطی که پرسپولیس احتمالا از نقل و انتقالات نیم فصل محروم شود سودای جدایی به سرش زده است و اعلام کرده با توجه به آینده‌اش و نیاز به دریافت کارت پایان خدمت احتمالا راهی تراکتورسازی خواهد شد.

این دروازه‌بان که مذاکرات ابتدایی خود را بعد از دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی در تبریز با مدیران و اطرافیان باشگاه تراکتورسازی داشته، اکنون وسوسه شده تا از خلا دروازه‌بانی رقیب سود برده و با حضور در این تیم، ضمن پشت سر گذاشتن دوران سربازی از حیث مالی نیز به شرایط مطلوبی دست یابد.

بیرانوند که در فصل گذشته نیز با جملات عجیب خود بعد از دیدار برابر ذوب آهن و با اعلام اینکه هواداران این تیم بدون آنها (خودش و دیگر بازیکنان) خواب این قهرمانی را نمی‌دیدند و بعد از سال‌ها به یمن حضورشان توانستند قهرمان شوند و اکنون حق ندارند نسبت به اعتصاب آنها واکنش نشان دهند روبروی هواداران قرار گرفت و البته خبر از جدایی‌اش در پایان فصل خبر داد. این همان رفتاری بود که از او انتظار می‌رفت؛ بازیکنی که بدون توجه به رفتار حرفه‌ای یک روز از تمایلات استقلالی‌اش خبر می‌داد و در اکانت رسمی‌اش از کری عدد ۴ برای پرسپولیسی‌ها رونمایی می‌کرد و روز دیگر هم با حضور در باشگاه پرسپولیس تمام تلاش خود را برای پرسپولیسی‌ شدن انجام می‌داد. بیرانوند اما در لابلای صحبت‌های خود در روز گذشته ضمن اعلام اینکه مشکلی برای ادامه حضورش در این تیم با توجه به دانشجو بودنش ندارد اما به دنبال آینده‌ی خود است بار دیگر نشانه‌های غیرحرفه‌ای بودن خود را به رخ کشید.

اما از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس نیز بیکار ننشسته است؛ آنها ضمن اعلام این مساله که در صورت مشمول شدن ناگهانی و خودجوش بازیکنانی از این تیم در صورت بازگشت با نیمکت نشینی و سکونشینی همراه خواهد شد، مذاکرات خود را با یک دروازه‌بان خارجی ملی‌پوش آغاز کرده‌اند. دروازه‌بان مدنظر پرسپولیس که سابقه روشنی نیز در کارنامه دارد و حضور و بازی در جام جهانی را تجربه کرده در صورت جدایی بیرانوند، گزینه این تیم برای مذاکره و حضور در ایران خواهد بود.

باشگاه پرسپولیس که در طول چند فصل اخیر نشان داده‌اند از نظر قدرت در نقل و انتقالات شرایط مثبتی را دنبال می‌کنند اکنون مذاکره با آلترناتیو بیرانوند را در دستور کار قرار داده‌اند تا شماره یک این تیم با جدایی عجیب خود آنها را دچار دردسر بزرگی نکند.

دروازه‌بان مدنظر پرسپولیس در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود و از این حیث با توجه به شرایط حساس سرخپوشان در نقل و انتقالات بعدی مشکلی را متوجه باشگاه نخواهد کرد و قادر خواهد بود به لیست این تیم پیش از نقل و انتقالات زمستانی که این تیم احتمالا از آن محروم خواهد بود، قراردادش را به ثبت برساند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy