Saturday, Nov 4, 2017

صفحه نخست » جزئیات جدید از کشته شدن نیرو‌های مرزبانی ناجا در چالدران

ppeh529999b_small.jpgنیروی انتظامی ایران: سه مامور و پنج سرباز در کمین 'تروریست‌ها' کشته شدند‌

بی بی سبی - یکی از مقام‌های امنیتی ایران جزئیات بیشتری از درگیری مرزی شب گذشته در شمال غربی ایران اعلام کرده و گفته هشت مامور کشته شده در "کمین" نیروهای به گفته او "تروریست" گرفتار شده بودند.

پنج نفر از افراد کشته شده سرباز وظیفه و سه نفر از کارکنان نیروی انتظامی بودند و از ماموریت مرزی باز می‌گشتند.

محمد مولایی، سرپرست معاونت اجتماعی مرزبانی آذربایجان غربی، به خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی گفته است که عصر جمعه دوازدهم آبان ماه، ماموران مرزبانی پس از پایان ماموریت و بازگشت به پایگاه در نزدیکی روستای دوشان‌تپه در منطقه چالدران، هدف حمله "تروریست‌ها" قرار گرفتند.

منطقه درگیری در ۱۵ کیلومتری مرز ترکیه است.

_98612958_dnyc4vovoaafr5-.jpgخبرآنلاین عکسی منتشر کرده و گفته ماموران کشته شده در همین خودرو بوده‌اند که هدف حمله قرار گرفتند. عکس بالا تصویر تویوتای نیروهای انتظامی است که پشت کامیون حمل می‌شود.

سعید منتظرالمهدی، سخنگوی نیروی انتظامی ایران، گفته است که فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی برای پیگیری این موضوع به چالدران رفته و نیروهای ایران در منطقه مشغول "پاکسازی" هستند.

هیچ گروهی مسئولیت این حمله را به عهده نگرفته است.

نام ماموران و سربازان کشته شده در رسانه‌های ایران منتشر شده و بیشتر آنها از شهرهای نزدیک هستند.

_98612956_photo_2017-11-04_12-33-00.jpg این تصویر را یکی از مخاطبان بی‌بی‌سی از راهپیمایی سیزدهم آبان در زنجان فرستاده است

محمد مهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی، در پیامی کشته شدن هشت مامور مرزی را به خانواده‌هایشان تسلیت گفته است.

او که کمتر از یک ماه پیش به عنوان استاندار آذربایجان غربی انتخاب شد، چندی پیش در مصاحبه‌ای با سایت تابناک درباره گروه‌های به گفته او "تروریستی" تاکید کرده بود که "تقریبا" تمام این گروه‌ها با تلاش نیروهای امنیتی از بین رفته‌اند و در آذربایجان غربی "هیچ مشکل دیگری از این ناحیه وجود ندارد."

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy