Monday, Nov 6, 2017

صفحه نخست » تلاش برای شلیک به مدیر اداره تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد ناکام ماند

Terror-selah.jpgایلنا ـ مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد از تلاش برای تیراندازی به مدیر تعاون این اداره خبر داد. ضارب، بازداشت و فرد مصدوم به بیمارستان منتقل شد.

غلامعلی طاعت‌نژاد (مدیر روابط عمومی اداره کا تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد) در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با حادثه صبح امروز این نهاد گفت: بعد از ساعت ۹ صبح، ف.‌م (مدیرعامل یکی از شرکت تعاونی‌های استان) وارد اتاق آقای قادرپناه (مدیرتعاون) شد و با این بهانه که قصد گفتگوی محرمانه دارم، درب اتاق را بست.

وی با بیان این که از جزئیات گفتگو و یا مشاجرات احتمالی چیزی نمی‌دانیم؛ افزود: فرد مذکور از کیف ویولون یک اسلحه کلاشینکف بیرون می‌آورد و قصد شلیک به قادرپناه را دارد که به علت نزدیکی فاصله، قادرپناه لوله تفنگ را دور می‌کند و مانع شلیک گلوله می‌شود.

طاعت‌نژاد ادامه داد: با این وجود، به دلیلی درگیری فیزیکی که چند دقیقه ادامه داشته و بسته بودن در اتاق، مدیرتعاون از ناحیه سر و صورت مصدوم می‌شود که با ورود همکاران به اتاق، درگیری خاتمه می‌یابد.

وی افزود: ماموران اورژانس، قادرپناه را به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل کردند و فرد ضارب نیز تحویل مقامات انتظامی شده‌است. در حال حاضر وضعیت عمومی قادرپناه مساعد است.

طاعت‌نژاد در پایان گفت: باز هم تاکید می‌کنم هیچ تیراندازی صورت نگرفته، اما فرد ضارب قصد این کار را داشته است که خوشبختانه موفق نشده‌است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy