Thursday, Nov 9, 2017

صفحه نخست » حسین شریعتمداری: توقیف کیهان، حمایت از آل‌سعود است

Hossein_Shariatmadari.jpgحسین شریعتمداری گفت: از توقیف کنندگان روزنامه کیهان دعوت می‌کنم که اگر اقدام خود را قانونی و به نفع مصالح ملی کشور می‌دانند در یک مناظره تلویزیونی شرکت کنند و از اقدامی که انجام داده‌اند دفاع کنند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان در گفتگو با فارس گفت: کیهان را فقط به این جرم توقیف کرده‌اند که خبر تهدید انصارالله علیه آل سعود و امارات را پوشش داده است و سئوال ما این است که این اقدام مشترک وزارت ارشاد، شورای عالی امنیت ملی و دادستانی تهران، غیر از ارسال پیام حمایت برای رژیم‌های جنایتکار آل سعود و امارات چه مفهوم دیگری می‌تواند داشته باشد؟!

شریعتمداری گفت: بنده از دادستان تهران و دبیر شورای عالی امنیت و وزیر ارشاد دعوت می‌کنم که اگر اقدام خود را قانونی و به نفع مصالح ملی کشور می‌دانند در یک مناظره تلویزیونی شرکت کنند و از اقدامی که انجام داده‌اند دفاع کنند. این یک درخواست منطقی است و نباید از پذیرش آن شانه خالی کنند. کیهان برای اثبات قانونی بودن حرکت خود اسناد و دلایل مستحکم و غیر قابل انکاری دارد که به وضوح نشان می‌دهد اقدام ما دقیقا در جهت مصالح و امنیت ملی بوده است و توقیف کیهان در نقطه مقابل آن است.

مدیرمسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: آقایان از شیفتگان امام حسین علیه السلام هستند بنابراین انتظار می‌رود لااقل به این سئوال پاسخ بدهند که اگر امام حسین علیه السلام حضور داشتند از آل سعود و امارات حمایت می‌کردند یا از مسلمانان مظلوم یمن؟! پاسخ این سئوال به وضوح نشان خواهد داد که حق با کیهان است یا کسانی که کیهان را توقیف کرده‌اند!

شریعتمداری گفت: آقایان می‌توانند به نظر صریح حضرت امام که یک فرمول منطقی نیز هست مراجعه کنند و اقدام خود را به ارزیابی بنشینند، امام راحل رضوان الله تعالی علیه بارها می‌فرمودند: اگر دشمنان اسلام و انقلاب از اقدامی که انجام دادهاید حمایت کردند، در حرکت خود شک کنید. آقایان نیم نگاهی به رسانه‌های دشمنان تابلودار و قسم خورده جمهوری اسلامی بیندازند و ببینند با چه ذوق زدگی از توقیف کیهان حمایت کرده و برای توقیف کنندگان هورا می‌کشند و با چه کینه عمیقی از کیهان و تیتر‌ها و نوشته‌های آن یاد می‌کنند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy