Wednesday, Nov 15, 2017

صفحه نخست » پیمانکار بیمارستان سرپل‌ ذهاب بازداشت و با قید وثیقه آزاد شد

sarpolzahab.jpg

رادیو زمانه ـ بیمارستان سرپل ‌ذهاب پس از وقوع زلزله اخیر به‌طور کامل تخریب‌ شد. اکنون رئیس‌ کل دادگستری استان کرمانشاه از دستگیری پیمانکار این بیمارستان خبر داده است.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا عدالتخواه، رئیس‌ کل دادگستری استان کرمانشاه ضمن اعلام این خبر گفت که پرونده پیمانکار این بیمارستان در دستور رسیدگی قضائی قرار دارد اما او با وثیقه‌ آزاد می‌شود تا ساختمان بیمارستان را «بازسازی اصولی و فنی» کرده و آن را برای مردم قابل استفاده کند.

بیمارستان سرپل ذهاب تنها بیمارستان این شهر است که در زلزله ۷.۳ ریشتری شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان، از نخستین ساختمان‌هایی بود که تخریب شد.

فرهاد تجری، نماینده سرپل ذهاب در مجلس ایران پس از تخریب بیمارستان این شهر گفت: «بیماران و پرسنل این بیمارستان در زیر آوار ساختمان مدفون شده و امکان ارائه خدمات از جانب این مرکز وجود ندارد.»

سرپل ذهاب تاکنون بیشترین تلفات زلزله را داشته است.

پس از زلزله یکشنبه تصاویری از بیمارستان سرپل ذهاب منتشر شد که از ساخت بی‌بنیاد ساختمان آن خبر می‌داد. در برخی از تصاویر نیز این بیمارستان با بیمارستانی که جمهوری اسلامی در اوگانادا ساخته است مقایسه شده و گفته شده بود که حکومت ایران به مردم خود توجهی نمی‌کند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy