Friday, Dec 22, 2017

صفحه نخست » وکیل علی عبدالله صالح: سپاه پاسداران ایران او را ترور کرد

saleh_12222017.jpgالعربیه - محمد المسوری، وکیل علی عبدالله صالح، رئیس‌جمهوری فقید یمن روز پنج‌شنبه 21 دسامبر 2017 تاکید کرد که سپاه پاسداران ایران، علی عبدالله صالح را ترور کرد.


وکیل علی عبدالله صالح وعده داد به زودی اطلاعات و داده‌های کامل درباره ورود نیروهای سپاه پاسداران ایران به یمن و همکاری آنها با شبه‌نظامیان حوثی برای ترور رئیس‌جمهوری فقید یمن و عارف زوکا، دبیرکل حزب کنگره ملی این کشور را منتشر کند.

المسوری بر استمرار مبارزه برای ناکام کردن پروژه ایران که همه منطقه عربی را مورد هدف قرار داده تاکید کرد و گفت که یمن دروازه جنوبی "پروژه کثیف" ایران است.

وکیل علی عبدالله صالح که پس از ترک صنعاء، پایتخت اشغال شده یمن، اینک در استان مارب حضور دارد، وعده داد اطلاعات مربوط به حضور ایرانی‌ها در یمن را منتشر کند.

محمد المسوری سومین شخصی است که تاکید می‌کند عملیات ترور رئیس‌جمهوری فقید یمن در 4 دسامبر 2017 در پی دعوت او به قیام مردمی علیه حوثی‌ها را ایرانی‌ها انجام داده‌اند. پیش از او احمد بن دغر، نخست وزیر دولت قانونی یمن و توفیق صالح، برادرزاده علی عبدالله صالح نیز بر این موضوع تاکید کرده بودند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy