Saturday, Dec 23, 2017

صفحه نخست » پیروزی جدایی‌طلبان بارسلونا در مادرید + ویدئو

barcelona_12232017.jpgایران وایر - تیم فوتبال بارسلونا با پیروزی مقابل رئال مادرید فاصله خودش در صدر جدول لالیگا اسپانیا با این تیم را به چهارده امتیاز رساند. حالا با وجود نرسیدن به‌پایان نیم فصل اول، پیش‌بینی قهرمانی نماینده اول کاتالان چندان دشوار نیست.

بارسلونا در روزی موفق شد رئال را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد که در نیمه نخست رئال مالکیت توپ و زمین را در اختیار داشت. رونالدو و بنزما هرکدام دو بار موقعیت‌های مسلم گلزنی را از دست دادند تا نیمه اول بدون گل به‌پایان برسد. اما در نیمه دوم «لوئیس سوارس» در دقیقه ۵۴، «لیونل مسی» در دقیقه ۶۴ از روی نقطه پنالتی و «الیکس ویدال» در دقیقه ۹۳ سه گل این تیم را به ثمر رساندند.

بارسلونا با غلبه بر رئال مادرید در ورزشگاه «سانتیاگو برنابئو» تعداد پیروزی‌های خود در «ال‌کلاسیکو» را به عدد ۷۰ رساند تا به ۷۲ پیروزی رئال نزدیک شود. مسی هم در این دیدار بازهم به رئال گل زد تا با ۲۵ گل گلزن‌ترین بازیکن بارسا مقابل رئال باشد. مسی حالا تنها بازیکنی است که در ۳ بازی پیاپی موفق به گشودن دروازه رئال در برنابئو شده است. این بازی برای لیونل مسی یکی از تاریخی‌ترین بازی‌های تاریخ زندگی‌اش شد.

بارسلونا پس از همه‌پرسی استقلال کاتالونیا، برای نخستین بار در مادرید موفق به شکست دادن رئال شد.

رئال مادرید هم از دقیقه ۶۴ بازی پس از اخراج «کارواخال» ده‌نفره بازی کرد. قرار نگرفتن «گرت بیل»، «ایسکو» و «مارکو آسنسیو» در ترکیب اولیه رئال و بازی کردن «ماتئو کوواچیچ» از ابتدا در ترکیب رئال مادرید، عجیب به نظر می‌رسید.

پیش‌ازاین بازی، «دیگو سیمئونه» سرمربی اتلتیکومادرید مدعی شد که تماشا دیدار دیگری از لالیگا را به آل کلاسیکو ترجیح می‌دهد. اتلتیکومادرید با یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید و ۳۶ امتیاز نزدیک‌ترین تیم به بارسلونا است که در رده دوم جدول قرارگرفته.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy