Saturday, Dec 30, 2017

صفحه نخست » کروبی اعضای شورای اجرایی حزب اعتماد ملی را معرفی کرد

Mehdi_karoubi.jpgدویچه وله ـ مهدی کروبی در نامه‌ای به الیاس حضرتی ضمن انتخاب او به ریاست شورای اجرایی حزب اعتماد ملی، اعضای این شورا را تعیین کرد. حزب باید در تصمیم‌گیری‌های کلان با شخص کروبی مشاوره کند.

مهدی کروبی، از رهبران اعتراضات سال ۱۳۸۸، در نامه‌ای از حصر، خواهان تشکیل رهبری تازه‌ای برای "حزب اعتماد ملی" شد، که خود دبیرکل آن است.

آقای کروبی در این نامه بر کناره‌گیری رسول منتجب‌نیا، قائم مقام این حزب، صحه گذاشته است.

دبیرکل حزب اعتماد ملی، از رسول حضرتی خواسته است که ضمن قبول ریاست شورای اجرایی حزب اعتماد ملی، این شورا را با "حضور افراد تازه فعال و مدیریت" کند.

آقای کروبی نام ۸ نفر را به عنوان اعضای اصلی شورای اجرایی حزب اعتماد ملی ذکر کرده است، که عبارتند از: مهندس نوروزی، دکتر حق‌شناس، حجت‌الاسلام شکوری، دکتر گرامی‌مقدم، حجت‌الاسلام بیگدلی، آقای دوستی، خانم اعظم ثقفی و آقای رئوف قادری.

آقای کروبی در پایان درخواست کرده است که "اتخاذ تصمیم نهایی در موارد کلان پس از مشورت" با او انجام گیرد.

از آنجا که او همچنان در حصر خانگی به سر می‌برد، تأکید می‌کند: «گزارش و صورتجلسات را نیز از طریق اعضای خانواده ارسال فرمایید».

کروبی در نامه تصریح کرده است: «در شرایطی که حزب‌گریزان و حزب‌ستیزان فضای کار را برای احزاب مستقل بس سخت کرده‌اند، لازم است اشخاص حقیقی و حقوقی که بارها بر نقش و جایگاه احزاب تاکید کرده‌اند در عمل امکان فعالیت موثر احزاب را در کشور رقم زنند».

بیشتر رسانه‌های جمعی ایران نامه مهدی کروبی را به نقل از "اعتماد آنلاین" بازنشر کرده‌اند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy