Saturday, Dec 30, 2017

صفحه نخست » تلگرام کانال «آمد نیوز» را بست

amadnews_123017.jpg

رادیو فردا، کانال آمدنیوز با بیش از یک میلیون و چهارصد هزار عضو، از سوی گردانندگان این شبکه پیام‌رسان مسدود شد.

پیش از این محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات ایران در پیامی توئیتری خطاب به پاول دوروف، مدیر عامل شبکه تلگرام، کانال آمدنیوز را «به نفرت‌پراکنی، استفاده از کوکتل مولوتف، شورش مسلحانه و بلوای اجتماعی» متهم ساخته و خواستار متوقف شدن فعالیت آن شده بود.

مدیر عامل شبکه پیام رسان تلگرام در توئیتر خود نوشت که فعالیت «کانال آمدنیوز با عدم توجه به مقررات مربوط به عدم تشویق به خشونت» به حال تعلیق درآمده است.

گردانندگان «آمدنیوز» با راه‌اندازی کانالی مشابه توانسته‌اند کوتاه زمانی پس از مسدود شدن بیش از نیمی از مخاطبان خود را دوباره جذب کنند که کانال دوم نیز در فاصله کوتاهی مسدود شد.

درخواست وزیر ارتباطات برای فیلتر کانال تلگرام آمد نیوز + پاسخ مدیر تلگرام

تسنیم - هم‌زمان با رشد فعالیت‌های معاندانه کانال‌ تلگرام آمد نیوز، وزیر ارتباطات به طور ضمنی درخواست فیلتر این کانال را داد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات باشگاه خبرنگاران پویا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با توجه به انتشار اخبار تحریک آمیزیکی از کانالهای تلگرامی معاند جمهوری اسلامی ایران، طی توییتی خطاب به مدیر عامل تلگرام نوشت: یک کانال تلگرامی عملا مردم را دعوت به ایجاد ناامنی و استفاده از بمب دستی و اسلحه می کند.


آذری جهرمی با طرح سوالی گفت: زمان توقف خشونت پراکنی نیست؟


به گزارش تسنیم، ساعاتی پس از انتشار این توییت پاول دورف، بنیانگذار تلگرام در پاسخ به سوال وزیر ارتباطات کشورمان اینگونه نوشت: هرگونه دعوت به خشونت در تلگرام ممنوع است. وی افزود: اگر این موضوع تایید شود ما مجبور به حذف هستیم؛ فارغ از تعداد اعضا و جهتگیری سیاسی. با توجه به این پاسخ، احتمال داده می شود کانال معاند و بسیار فعال آمدنیوز که در این روزها دست به اقدامات تحریک آمیزی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران زده است، فیلتر شود.

1396100921182420129364210.jpg

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy