Friday, Dec 1, 2017

صفحه نخست » گزارشی جدید از وضعیت «آرش صادقی» در زندان «رجایی‌شهر»

arashsadeghi676767.jpg«آرش صادقی» زندانی سیاسی تبعید شده به زندان رجایی شهر، همچنان از ملاقات با همسرش «گلرخ ابراهیمی ایرایی» که در بند زنان زندان اوین زندانی است، محروم مانده است.

به گزارش «آمدنیوز»، بنا به اطلاع منابع آگاه، با وجود وضعیت نامناسب جسمانی«آرش صادقی» از دسترسی این زندانی سیاسی به خدمات درمانی، ممانعت می شود.

منبع مطلع یاد شده درباره وضعیت «آرش صادقی» گفته است: «این زندانی سیاسی که چندین ماه است به زندان رجایی شهر تبعید شده، در این مدت به دستور دادستانی و ضابطین سپاه از ملاقات با همسرش، گلرخ ایرایی که در بند نسوان زندان اوین محبوس است، محروم شده.»

این فرد مطلع همچنین گفته است: «با وجود وضعیت نامناسب جسمانی و مشکل بلع و دفع و زخم کولیت روده و مشکلات تنفسی، مسئولان زندان هیچ گونه اقدامی برای درمان این زندانی سیاسی انجام نداده‌اند.»

او ادامه داد: «آرش صادقی کماکان قادر به خوردن غذا نیست. چندی پیش نیز خانواده آرش صادقی جهت تقاضای دفترچه درمانی و همچنین تحویل مقداری عسل به زندان مراجعه کرده‌اند که مسئولان زندان از پاسخ دادن به خانواده او سر باز زده‌اند.»

به گزارش «آمدنیوز»، بر اساس اظهارات این منبع مطلع، وضعیت اسفناک بند متعلق به زندانیان سیاسی در زندان «رجایی شهر»، شرایط «آرش صادقی» را وخیم‌تر از پیش کرده است.

علاوه بر این، زندانیان سیاسی «سیستم گرمایشی»، «آب گرم»، «بوفه برای خرید»، «یخچال»، «سیستم تهویه هوا» و ... دراختیار ندارند و از داشتن «هواخوری» و «حق خدمات پزشکی و درمانی مناسب» محروم‌اند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy