Wednesday, Jan 3, 2018

صفحه نخست » مکارم شیرازی: برای حل مشکلات احتیاجی به حرکت خیابانی نیست، مسئولان یک روز هفته را برای شنیدن مردم بگذارند

Makarem_Shirazi.jpgرادیو زمانه ـ آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع دینی می‌گوید «برای برطرف کردن مشکلات احتیاجی به حرکت در خیابان‌ها نیست». او معتقد است که «افراد فریب‌خورده و ضدانقلاب» در اعتراضات شرکت دارند.

ناصر مکارم شیرازی چهارشنبه ۱۳ دی در قم به اعتراضات سراسری اخیر در ایران اشاره کرد و گفت: «شرکت‌کنندگان در این اغتشاشات بسیار اندک هستند.»

مکارم شیرازی افزود: «در اعتراض به مشکلات معیشتی و اشتغال مردم برخی تنها راه را رفتن به سراغ تظاهرات خیابانی دیدند، بعد جمعی که معجونی از افراد فریب‌خورده و ضدانقلاب بودند به آن‌ها پیوستند و به ویران‌گری و اهانت به همه مقدسات پرداختند، شیاطین خارجی نیز از این فرصت استفاده کرده و توطئه‌افکنی کردند.»

اعتراضات اخیر در ایران از روز پنج‌شنبه ۷ دی از مشهد آغاز شد و تا شب گذشته، سه‌شنبه ۱۲ دی ادامه داشت. در این چند روز بیش از یک‌هزار نفر بازداشت شده‌اند و بر اساس آن‌چه که رسانه‌های ایران اعلام کرده‌اند، شمار کشته‌شدگان به دست‌کم ۲۲ نفر رسیده‌ است.

مکارم شیرازی می‌گوید شنیده‌ است که در فضای مجازی «یک مأمور موساد نشسته و مردم را تشویق می‌کند که به راه‌پیمایی بفرستد»، او با این گفته فضای مجازی را «بلای جان همگان» و «خطری برای نظام اسلامی، انقلاب و امنیت جامعه» دانسته است.

به‌گفته این مرجع دینی «برای برطرف کردن مشکلات احتیاجی به حرکت در خیابان‌ها نیست» و مسئولان «یک روز هفته را برای شنیدن مردم بگذارند» کفایت می‌کند.

در شش روز گذشته مقامات حکومتی ایران بیش از هر چیز تلاش دارند تا ثابت کنند این اعتراضات خشونت‌بار است، امنیت کشور را هدف قرار داده و باید به آن پایان داد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy