Tuesday, Jan 9, 2018

صفحه نخست » تکذیب مرگ محسن عادلی در بازداشتگاه دزفول

Mohsen_Adeli.jpgرادیو زمانه ـ در حالی که عکس‌ها و فیلم‌هایی از مراسم تشیع و خاک سپاری جوانی به نام محسن عادلی، اهل دزفول در رسانه‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، فرماندار دزفول مرگ او در زمان بازداشت را تکذیب کرده است.

تصویری از محسن عادلی و مراسم تشییع او در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است

ارسلان جعفری شهنی، به خبرگزاری ایلنا گفته: ‌ «در حوادث اخیر هیچ فردی در شهرستان دزفول در هنگام بازداشت فوت نشده و بنده این خبر را تکذیب می‌کنم.»

فرماندار دزفول همچنین گفته: «شهرستان دزفول در حوادث اخیر خیلی ناآرام نبوده و در حال حاضر نیز امنیت کامل در این شهرستان برقرار است.»

عیسی‌زاده معاون سیاسی فرمانداری دزفول نیز گفته: ‌ «هیچ فردی در حوادث اخیر در بازداشتگاه‌های این شهرستان فوت نکرده است.»

علی الهامی فرمانده انتظامی دزفول هم به ایلنا گفته که طبق بررسی‌های به عمل آمده، فردی به نام محسن عادلی در ایام ناآرامی‌های اخیر در دزفول بازداشت نشده است.

فرمانده انتظامی دزفول تاکید کرده که مرگ این فرد اصلا ربطی به حوادث اخیر نداشته است.

پیش از این کمپین حقوق بشر در ایران گزارش داده بود که محسن عادلی در زندان دزفول خودکشی کرده است. علت دقیق و تاریخ مرگ محسن عادلی تاکنون از طرف خانواده او، منابع مستقل یا مقامات امنیتی اعلام نشده است.

تاکنون مرگ سه نفر در بازداشت‌گاه‌های ایران اعلام شده است. سینا قنبری در قرنطینه اوین جان داده و مقامات علت مرگ او را خودکشی اعلام کرده‌اند. وحید حیدری هم در بازداشتگاه اراک درگذشته اما مقامات انتظامی گفته‌اند که او قاچاق فروش و معتاد بوده و خودکشی کرده است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy