Tuesday, Jan 23, 2018

صفحه نخست » انتشار چهارمین شماره فصلنامه "آوای تبعید"

avay_e_tabeid.jpgچهارمین شماره فصلنامه "آوای تبعید" منتشر شد. در این شماره با همکاری بیش از پنجاه شاعر و نویسنده و هنرمند، آثاری در عرصه شعر، داستان، تئاتر، نقد و بررسی ادبیات، تاریخ و اسلام‌شناسی انتشار یافته است.

"آوای تبعید" نشریه‌ای است که از سال گذشته بر گستره ادبیات و فرهنگ منتشر می‌شود. در معرفی این نشریه آمده است:

"تبعیدی فقط آن کس نیست که از زادبوم خویش تارانده شده باشد. تبعیدی می‌تواند از زبان، فرهنگ و هویتِ خویش نیز تبعید گردد. آن‌کس که شعر، داستان، هنر، فکر و اندیشه‌اش در کشور خودی امکان چاپ و نشر نداشته باشد، نیز تبعیدی است. این نشریه می‌کوشد تا زبان تبعیدیان باشد. تبعید را نه به مرزهای جغرافیایی، و تعریف کلاسیک آن، بل‌که در انطباق با جهان معاصر می‌شناسد.

این نشریه که فعلاً به شکل فصلنامه منتشر می‌گردد، گِرد فرهنگ و ادبیات تبعید سامان می‌یابد. می‌کوشد در همین عرصه هر شماره را به موضوعی ویژه اختصاص دهد. مسئولیتِ هر شماره از نشریه و یا حداقل بخش ویژه آن را سردبیری میهمان بر عهده خواهد گرفت. تلاش بر این است که صداهای گوناگون فرهنگ و ادبیات تبعید در نشریه حضور داشته باشند، چه در قامت سردبیران میهمان، چه در قامت نویسندگانی که به همکاری دعوت می‌شوند."

"آوای تبعید" را می‌توان از این آدرس http://avaetabid.com/?p=236 ، و یا سایت "آوای تبعید" دریافت داشت. "آوای تبعید" در فیسبوک نیز در دسترس است.

سایت نشریه: www.avaetabid.com

فیس‌بوک: avaetabid

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy