Sunday, Jan 28, 2018

صفحه نخست » تاخیر و تعطیلی فرودگاه‌ها، ادارات و مدارس در پی بارش شدید برف در ایران

snow_012818.jpgرادیو فردا، بارش برف و وزش بادهای شدید در شماری از استان‌های ایران، به تعطیلی مدارس، مسدودیت راه‌ها، تاخیر در آغاز به کار اداره‌ها و تاخیر در پروازها، انجامیده‌است.

بارش برف و در مواردی وزش بادهای تند در استان‌های مختلف ایران گزارش شده‌است؛ سازمان هواشناسی کشوری از بارش و باد در استان‌های شمال‌غرب و غرب، بخش‌هایی از اصفهان، تهران، قم، ارتفاعات خوزستان و نیز استان‌های شمالی خبر داده‌است.

مدیر کل این سازمان به خبرگزاری مهر گفته است بارش برف و بادهای تند در تهران، گیلان، مازندران، قم، اصفهان و نقاط دیگری از کشور در روز یک‌شنبه ادامه خواهد داشت.

همین موضوع سبب شده تا شماری از مدارس مقاطع مختلف در استان‌های ایران روز یک‌شنبه، هشتم بهمن ماه، تعطیل اعلام شوند.

مدارس تهران در تمامی مقاطی در شیف صبح روز یک‌شنبه تعطیل هستند. اداره‌های پایتخت نیز دست‌کم با دو ساعت تاخیر آغاز به فعالیت می‌کنند.

تمامی یا برخی از مدارس در شماری از شهرها یا روستاهای استان‌های قزوین، البرز، اردبیل، کردستان، آذربایجان شرقی و غربی، لرستان، همدان و استان‌های شمالی نیز تعطیل اعلام شده‌اند.

کلیه پروازها در فرودگاه امام، پایانه هوایی اصلی پایتخت، دست‌کم تا ساعت ۱۰ صبح روز یک‌شنبه تاخیر خواهند داشت.

فرودگاه امام در اطلاعیه‌ای از شهروندان خواسته‌است برای آگاه‌شدن از پرواز یا زمان تازه پرواز خود، پس از ساعت ۱۰ با شرکت‌های هواپیمایی تماس بگیرند.

پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه مهرآباد نیز فعلا لغو شده‌است.

اتوبان و جاده قدیم تهرام-قم نیز از بامداد یک‌شنبه مسدود شده و مدیریت بحران استان قم می‌گوید مسدودیت «تا اطلاع ثانوی» ادامه خواهد داشت.

شب هفتم بهمن ماه شماری دیگر از راه‌ها و آزادراه‌ها، از جمله آزادراه زنجان-قزوین، قزوین-رشت، جاده هراز، جاده قدیم قزوین-رشت نیز مسدود اعلام شده بودند.

خبرگزاری تسنیم روز یک‌شنبه گزارش داده‌است که بیش از پنج هزار مسافر در راه‌مانده در استان قزوین، اسکان موقت داده شده‌اند.

سازمان هواشناسی در عین حال هشدار داده‌است که دما در برخی مناطق از جمله در شمال‌غرب کشور ممکن است به منفی ۲۰ درجه کاهش پیدا کند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy