Tuesday, Jan 30, 2018

صفحه نخست » دادستان کل کشور: اقدام «دختر خیابان انقلاب» با القائات خارج از کشور انجام می‌شود و بچگانه است

MohammadJafar_Montazeri.jpgایرنا - دادستان کل کشور با اشاره به اقدام دختری که در خیابان انقلاب، حجاب خود را نزد عموم برداشته است، گفت: این اقدام، یک حرکت بچگانه و از روی تحریک احساسات و القائات خارج از کشور است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری روز چهارشنبه در حاشیه گردهمایی مسئولان حقوقی و امور مجلس نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران افزود: این امر جزئی است و در مجموعه ۸۰میلیون نفری کشور ما شاهدیم که بانوان محجبه، با چادر یا حجاب تعریف شده و دارای پاکدامنی و عفاف لازم هستند و به خودشان اجازه این حرکات را نمی‌دهند.



منتظری تاکیدکرد: خانم‌ها توجه داشته باشند که در کشور ما، حجاب لازم است و کسانی که اعتقاد به اسلام دارند آن را رعایت می‌کنند و به آن ملتزم هستند و افراد دیگر هم باید بدانند که حفظ حجاب، رعایت قانون کشور ما است.


وی ادامه داد: کسی حق ورود به زندگی خصوصی افراد را ندارد اما باید توجه کرد در جامعه باید ملتزم به قوانین باشیم.


دادستان کل کشور گفت: به نظر من کسانی که این کارها را می‌کنند از روی نادانی و تحریک احساسات و القائاتی است که از خارج کشور، انجام می‌شود و این حرکات بچگانه است؛ باید توجه داشته باشند که این حرکات تاثیری بر جامعه ما ندارد.


منتظری اضافه کرد: اگر کسی بی حجاب باشد، جرم است و از نظر قانونی باید تحت تعقیب قرار گیرد اما اعتقاد داریم که با تذکر باید فرد متنبه شود.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy