Monday, Feb 5, 2018

صفحه نخست » واکنش علی کریمی به شکایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان

karimi_012718.jpgبی بی سی - علی کریمی، ستاره سابق فوتبال ایران و سرمربی تیم سپیدرود رشت از شکایت ستاد امر به معروف و نهی منکر اصفهان از خود خبر داده است.

آقای کریمی در اینستاگرام خود نوشته که دلیل این شکایت انتشار دو پست در اینستاگرام بوده است که یکی از آنها با عکس مقبره کورش چاپ شده و دیگری با عکس دو فوتبالیست ایرانی که در یک بازی باشگاهی مقابل یک تیم اسرائیلی حاضر شده بودند.

علی کریمی در پست تازه خود گفته که حاضر است خودش را معرفی کند و وعده داده که برای اعاده حیثیتش تا آخر خواهد رفت.

او در متنی که در اینستاگرام منتشر کرده به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال هم اشاره کرده و خطاب به "دوستان تاج" گفته که هیچ جا نمی‌رود و آنها می‌توانند حکم جلبش را بگیرند.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

در پی انتشار این پست، فدراسیون فوتبال در بیانیه‌ای با تأیید شکایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان از آقای کریمی دخالت فدراسیون در این ماجرا را رد کرده است.

با وجود این، فدراسیون پست‌های آقای کریمی در اینستاگرام را "قابل پیگیری" دانسته و تهدید کرده است که "اگر این روال توهین‌آمیز تغییر نکند، فدراسیون فوتبال، مطابق قوانین جاری کشور اقدام خواهد کرد."

فدراسیون فوتبال همچنین گفته است: "اگر آقای علی کریمی و یا هر یک از اهالی محترم فوتبال به دنبال رسیدن به پاسخی هستند، باید پرسش خود را محترمانه مطرح کنند."

آقای کریمی یکی از چهره‌هایی بود که بعد از انتقاد شدید مسئولان از مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی به دلیل حضور در ترکیب تیم یونانی پانیونیوس در برابر تیم مکابی اسرائیل، به صورت علنی از آنها دفاع و حمایت کرد.

در پست دیگری که آقای کریمی آن را دلیل شکایت از خود دانسته، عکسی از آرامگاه کوروش در پاسارگاد دیده می‌شود که در کنار آن نوشته شده: "يك مقبره ساده ز سنگ ساخته است / بر گنبد و سيم و زر نپرداخته است".

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy