Thursday, Feb 8, 2018

صفحه نخست » احمدی نژاد در حرم خمینی: امام از وضعی که حاکم است راضی نیست، شرایط تغییر خواهد کرد

به گزارش دولت بهار، در هفتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور سابق صبح امروز با همراهی شماری از همکاران دولت قبل در حرم امام خمینی(ره) حضور یافت.

متن کامل سخنان دکتر احمدی نژاد در حرم امام خمینی(ره) بدین شرح است:

به فضل الهی در چهلمین سال انقلاب خواستها، آرزوها، آرمانها و مطالبات ملت ایران همان خواستها، مطالبات و آرمانهای سال 57 بلکه قوی تر، عمیقتر و گسترده تر است.

باور من این است که امام روح الله از شرایطی که امروز بر کشور و مردم می گذرد و فشارهایی که بر مردم می آید و وضع زندگی مردم ناراضی و ناراحت است.

اما به شما عرض می کنم به لطف خدا، به همت ملت و با عنایت امام عصر (علیه السلام) این شرایط به زودی به نفع ملت، به نفع خواست ملت، به نفع آرزوها و آرمانهای ملت عوض خواهد شد.

ما صاحبی داریم که طی هزاران سال -به خصوص دهه های اخیر- رهبری، هدایت و مراقبت از ملت ایران را به بهترین نحو انجام داده است ما شک نداریم که دست الهی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) پشتیبان ملت ایران است و ملت ایران را در اصلاح شرایط و بهبود وضع کمک و هدایت خواهد کرد.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

به لطف خدا به زودی آینده درخشان و سرشار از امید و آرامش و رفاه و عرت و عدالت و برادری و آزادی در انتظار ملت ایران است و ان شاء الله خیلی زود محقق خواهد شد.

anGhabrKhmn1.jpganGhabrKhmn2.jpg

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy