Saturday, Feb 24, 2018

صفحه نخست » ضرب و شتم بازیگر سینما توسط علی دایی

ایران وایر - «علی دایی» سرمربی تیم سایپا، پیش از بازی تیمش مقابل سپیدرود در شهر رشت، به یک بازیگر سینما مشکوک شد و او را مورد ضرب و شتم قرار داد.

تیم سایپا امروز (جمعه) به دیدار سپیدرود رشت رفت و دو بر صفر مغلوب شد. پیش‌ازاین بازی، سرمربی سایپا تصور کرده بود کسی که در لابی هتل نشسته است، «جاسوس» تیم حریف است.

zarbshatmdayee.jpg«امیر حسام شجاعی» بازیگر سینما و تلویزیون با این ادعا که «علی دایی فکر می‌کرد من جاسوس تیم مقابل هستم و آمدم از تاکتیک‌های سایپا مطلع شوم و برای آنها فیلم بفرستم.» گفته که «علی دایی» وقتی متوجه شده که او در لابی هتل نشسته است، فریاد زده «تو اصلاً حق نداشتی بیایی و اینجا بنشینی.»

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

براساس گفته‌های «شجاعی» برادر علی دایی (محمد) و وکیل او (بهمن دهقان) هم در این درگیری حضور داشته‌اند. او به «تسنیم» گفته است: « علی دایی یک چیزهایی می‌گفت که من اصلاً نمی‌فهمیدم. او مدام من را هُل می‌داد، گفتم "دفعه آخرت باشد به من دست می‌زنی، شکایت می‌کنم"، گفت: "دست نزنم؟" شروع کرد به کتک زدن من. دو سیلی "بدجور" زیر گوشم خواباند.» پس‌ازاین درگیری گویا وکیل دایی و برادرش، شجاعی را به نمازخانه هتل برده‌اند: «آنجا مرا به گوش‌های انداختند و تا می‌خوردم، من را کتک زدند، در زندگی‌ام تاکنون چنین کتکی نخورده بودم.»

این بازیگر سینما با این ادعا که «من به دایی گفتم شکایت می‌کنم، او هم با لحن خودش و با پوزخند گفت: از من شکایت می‌کنی؟» خبر از تنظیم شکایت خود در یکی از کلانتری‌های شهر رشت داده است. باوجود این‌که شکایت «شجاعی» از علی دایی به‌صورت قانونی نوشته شده، شاکی ادعا کرده «علی دایی فحش‌هایی به من می‌داد که در زندگی‌ام از هیچ‌کس نشنیده بودم. جالب اینجا بود که نیروی انتظامی هم دو مأمور در هتل داشت که امنیت سایپا را تأمین کنند، اما هیچ‌کاری نکردند و ایستاده بودند.»

شجاعی به تسنیم گفته از دو روز قبل در این هتل اسکان داشته و زمانی که در لابی هتل نشسته بود، قصد داشت مراحل قانونی خروج از هتل را انجام دهد.

shekayatazdaee1.jpgshekayatazdaee2.jpg

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy