Sunday, Mar 4, 2018

صفحه نخست » حضور زن ایرانی در مسابقات شنای لندن با مایو + مانتو!

بازنشر خبر از سال ۱۳۹۲

شیرین گرامی ورزشکار 24 ساله ایرانی مقیم بریتانیا روز گذشته در نهایت موفق شد به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی ورزش سه گانه (شنا، دوچرخه سواری، دو) در هاید پارک لندن شرکت کند.

به گزارش عصر ایران حضور گرامی در حالی است که طبق اعلام مسئولان فدراسیون ورزش سه گانه، دولت بریتانیا به مسئولان فدراسیون سه گانه کشورمان ویزای حضور در این دور از مسابقات در لندن را صادر نکرده است.

photo_2018-03-04_06-38-32.jpg308002_222.jpg308003_817.jpg
تصویر زیر شیرین گرامی را در مسابقات روز گذشته در لندن نشان می دهد . گرامی در نهایت موفق شد به نمایندگی از ایران در این دور از مسابقات شرکت کند. وی بدین منظور هفته های پیش به کشورمان سفر کرده بود و با مسئولان فدراسیون ورزش سه گانه رایزنی کرده بود.

مسئولان فدراسیون بین المللی ورزش سه گانه پیشتر با استقبال از حضور گرامی به نمایندگی از ایران اعلام کرده بودند تمهیدات لازم را برای حضور او با حجاب اسلامی خواهند اندیشید. مسئولان فدراسیون بین المللی برای لباس مخصوص گرامی با او همکاری کرده بودند و نیز برای رختکن این ورزشکار زن ایرانی تمهیداتی اندیشیده بودند.

این نخستین بار است که یک زن به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در مسابقات ورزش سه گانه در عرصه بین المللی حضور می یابد و با بیش از 8500 ورزشکار از 83 کشور جهان رقابت می کند.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

ورزش سه گانه یک ورزش ترکیبی از شنا، دو چرخه سواری و دو است که در دهه 1920 در فرانسه پایه گذاری شده است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy