Wednesday, Mar 7, 2018

صفحه نخست » بازیگر پورن از ترامپ بابت توافق سکوت شکایت کرد

trumpDaniels_030718.jpgبی بی سی - یک بازیگر فیلم‌‌های پورنوگرافی می‌گوید، "توافق عدم افشا" بین او و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اعتباری ندارد. استفانی کلیفورد (مشهور به استورمی دانیلز) گفته این توافق که پیش از انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا انجام شده به این دلیل که دونالد ترامپ آن را امضا نکرده "بی‌ارزش" است.

در این شکایت‌نامه که دیروز سه‌شنبه تحویل دادگاهی در لس‌آنجلس شد، نوشته شده است که فقط چند روز پیش از انتخابات آمریکا خانم کلیفورد و مایکل کوهن، وکیل آقای ترامپ "توافق سکوت" را امضا کردند، اما چون دونالد ترامپ آن را امضا نکرده، فاقد اعتبار حقوقی است.

در این شکایت‌نامه همچنین نوشته شده است : "تلاش برای ساکت کردن خانم کلیفورد و بستن دهان او به منظور حمایت از آقای ترامپ فروکش نکرده است."

استفانی کلیفورد سال ۲۰۱۱ در مصاحبه‌ای در مورد رابطه جنسی‌ با دونالد ترامپ در سال ۲۰۰۶ سخن گفت. او ادعا کرد که بعد از به دنیا آمدن بارون، تنها فرزند دونالد و ملانیا ترامپ، با آقای ترامپ رابطه برقرار کرده بود. رسانه‌های آمریکا گزارش داده بودند که کمپین انتخاباتی آقای ترامپ برای ساکت نگه داشتن خانم کلیفورد و توقف ادعاهایش قراردادی با او امضا کرد.

مایکل کوهن، وکیل آقای ترامپ ماه گذشته تایید کرد که به طور شخصی ۱۳۰ هزار دلار به خانم کلیفورد داده است. آقای کوهن گفت که دونالد ترامپ داشتن هرگونه رابطه عاطفی با این بازیگر فیلم‌های پورونوگرافی را "به شدت" رد می‌کند.

با این که آقای کوهن پرداخت پول را تایید کرده اما تا کنون نگفته که این پول برای چه به خانم کلیفورد پرداخت شده است. او گفته که آقای ترامپ یا کمپین انتخاباتی او دخالتی در پرداخت این وجه نداشته‌اند.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

مایکل کوهن گفت: "پرداخت پول به خانم کلیفورد قانونی است و از طرف کمپین هیچ کسی نبوده است."

کاخ سفید هرگونه رابطه جنسی بین ترامپ و کلیفورد را تکذیب کرده است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy