Saturday, Mar 10, 2018

صفحه نخست » آقای خامنه ای! شما نادان به معنای واقعی کلمه هستید!؛ ف. م. سخن

18591CEB-8CAE-48E8-AC6D-68CC578D6C01.jpegدیروز اظهار نظر خامنه ای در باره ی زنان غربی منتشر شد. «رهبر معظم انقلاب» و «مقام عظمای ولایت» بر صغار و مجانین در بخشی از این اظهار نظر فرموده اند:
در مقابل الگوی اسلامی، الگوی انحرافی زن غربی وجود دارد که به‌جای همه خصوصیات برجسته و ممتاز زن اسلامی، شاخصه‌هایی همچون برهنگی، جلب نظر و التذاذ مردان را در خود دارد. امروز زن غربی مظهر مصرف، آرایش، جلوه‌گری مقابل مردان و وسیله هیجان جنسی است.

به نظر می رسد مقام عظمای ولایت، مبنای قضاوت اش فیلم های سکسی ست که به او نشان داده اند و از زن غربی تصوری در حد هنرپیشه های این گونه فیلم ها دارد. کدام انسان جهان دیده و آگاهی می تواند بگوید که:
امروز زن غربی مظهر مصرف، آرایش، جلوه‌گری مقابل مردان و وسیله هیجان جنسی است؟!

تصور خامنه ای از غرب و زنان غربی تصور پیرمردهای خشکه مقدس هفتاد هشتاد سال پیش است که تصور می کردند پسرشان وقتی پا در کشور غربی به زمین می گذارد دختران بزک کرده ردیف شده اند تا او را از راه به در کنند!

برخی از مردان -که سفرکی توریستی به کشورهای غربی داشتند- کشورهای غربی را شبیه به مناطقی که فاحشه خانه ها در آن جا قرار دارند می پنداشتند -چون تنها جایی بود که در سفر توریستی شان دیده بودند- و زنان غربی را هم شبیه به زنانی که در این خیابان ها به کار مشغول بودند در مخیله شان می پروردند.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

تصور خامنه ای از غرب هم چنین تصوری ست. او خبر ندارد که امروز برخی از زنان شهری خود ما، در کشور اسلامی یی که خامنه ای و اعوان و انصارش برای ایرانیان ساخته اند موقع رفتن به بقالی هم انگار به عروسی می روند و زنان غربی در مقابل زنان ایرانی به نقاشی های کامل نشده می مانند! خامنه ای که تصور می کند از همه چیز با خبر است و زیر و بم دنیا را می داند، مطلقا تصوری از اکثریت زنان و دختران غربی در محل زندگی و کار و تحصیل ندارد و ذهن بیمارش دائما به سمت هیجانات جنسی کشیده می شود.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy