Saturday, Mar 10, 2018

صفحه نخست » فرمانده نیروی انتظامی: پلیس در برابر بدحجابی طبق قانون عمل و برخورد می‌کند

Hossein_Ashtari.jpgایسنا ـ فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: پلیس با هر جرم مشهودی طبق قانون برخورد خواهد کرد و اگر معدود افرادی حجاب را رعایت نکنند پلیس به وظیفه خود در این زمینه عمل خواهد کرد.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

به‌ گزارش ‌ایسنا، سردار حسین اشتری، در سیزدهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا که صبح امروز (شنبه) در مقرر مرکزی پلیس کشور برگزار شد، به ناهنجاری‌های اجتماع اشاره کرد و گفت‌: ناجا با هر جرم مشهودی طبق قانون برخورد خواهد کرد. بارها گفته‌ایم که عمده مردم عزیز و بزرگوار ما و زنان جامعه ما موضوعات عفاف و حجاب را رعایت می‌کنند، اما اگر معدود افرادی هستند که هنجار شکنی کرده و حجاب را رعایت نمی‌کنند پلیس در قبال آنان به وظایف خود عمل کرده و بر اساس قانون با جرم مشهود که در منظر عموم باشد برخورد خواهد کرد.

وی با بیان این که ما باید در این زمینه با جدیت کار خود را انجام دهیم، خاطر نشان کرد: در این مورد بیشتر صحبت خواهد شد.

فرمانده ناجا با اشاره به سفرهای نوزوزی نیز، گفت‌: قرارگاه نوروزی پلیس راهور از ۲۵ اسفند ماه فعال شده و فعالیتش تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه‌ خواهد داشت. ماموران راهور باید حتما برای این ایام آمادگی لازم را داشته باشند و بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند تا شهروندان با کمترین حوادث بهترین سفر و ایام خوبی را در کنار خانواده‌‌شان داشته باشند. در همین راستا نیز تعداد قابل توجهی نیروی کمکی و خودرو به ناوگان پلیس راهور ‌اضافه شده است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy