Saturday, Mar 10, 2018

صفحه نخست » چرا خامنه‌ای به جای زنان غربی، برای نوجوانانی که سعید طوسی به آنها تجاوز کرد دلسوزی نمی‌کند؟

rahbar_031018.jpgسایت دماوند - سیدعلی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی، روز ۱۷ اسفند در دیدار با تعدادی از مداحان، با حمله به آزادی های زنان در کشورهای غربی، گفت: «شنیدید که تعداد قابل توجهی از بانوان صاحب‌مقام غربی، در همین چند ماه قبل از این، یکی پس از دیگری اعلان کردند که در دوران جوانی، در جریان مسائل اداری‌ای که در آنجاها عضو بوده‌اند، با زور و با خشونت مورد سوءاستفاده قرار گرفته‌اند.»

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

البته آقای خامنه ای بهتر است به جای دلسوزی برای زنان غربی، دلش برای نوجوانانی بسوزد که در کلاس آموزش قرآن قاری مورد علاقه او (سعید طوسی) مورد تجاوز قرار گرفتند و اکنون در قوه قضائیه زیر نظر او، فریاد عدالتشان به هیچ جا نمی رسد. چرا؟ چون بر اساس اسناد منتشرشده، علی مقدم، معاون دفتر رهبر جمهوری اسلامی، با حمایت از سعید طوسی، مانع مجازات او شده است.

نمی توان باور کرد که سیدعلی خامنه ای از این مسائل بی خبر باشد اما برای زنان غربی دل بسوزاند.

چرا روسری برداشتن‌های «حقیر» برای خامنه‌ای مهم است؟

آیا کار، کار «دشمن» است؟ آیا مساله مخالفت با حجاب، آن‌گونه که رهبر جمهوری اسلامی می‌گوید، محدود به «چند نفر» است که روسری از سر برداشتند؟ آیا کارزار دختران خیابان انقلاب، آن‌طور که فرد اول حکومت می‌گوید، «کوچک و حقیر» است؟

آیت‌الله خامنه‌ای همزمان با روز جهانی زن و بازداشت چندین نفر در فضایی امنیتی، مخالفت با حجاب را نتیجه تبلیغات دشمنان خواند. چرا مساله حقوق زنان و حجاب امنیتی است؟

در این برنامه از روسری برداشتن‌های «حقیری» خواهیم گفت که یک «رهبر» را به واکنش واداشت. میهمانان این برنامه، در کنار دختران خیابان انقلاب و مخاطبان رادیو فردا، مسیح علینژاد پایه‌گذار کمپین‌های «آزادی‌های یواشکی زنان» و «چهارشنبه‌های سفید» از پویش‌های مخالف حجاب اجباری و مهرانگیز کار حقوقدان و فعال حقوق زنان هستند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy