Tuesday, Apr 3, 2018

صفحه نخست » دستگیری عامل آتش‌سوزی اهواز

Bazar_Kian_Ahvaz.jpgاعتماد ـ آتش‌سوزی سنگین در یک قهوه‌خانه در بازار کیان اهواز جان ۱۱ نفر را گرفت و ۱۴ نفر از جمله سه آتش‌نشان را مصدوم کرد.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

بعد از وقوع این آتش‌سوزی سوالات بسیاری درباره چرایی این آتش‌سوزی ایجاد شد و حتی گمان می‌رفت که این آتش‌سوزی عمدی، موضوعی امنیتی باشد. سرهنگ علی قاسمپور، معاون اجتماعی پلیس خوزستان درباره این شایعات گفت: «پس از وقوع حریق در قهوه‌خانه «نوراس» محله کیان اهواز، تیم‌های جنایی پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز کردند. این آتش‌سوزی عمدی است اما به هیچ‌وجه امنیتی نیست. اختلافات شخصی باعث ایجاد حریق عمدی در این قهوه‌خانه شده و تاکنون چند مظنون در این باره دستگیر شده‌اند و همچنین عامل اصلی جنایت به زودی شناسایی می‌شود.»

همانطور هم شد؛ سرهنگ محمد صفری، فرمانده انتظامی اهواز چند ساعت بعد یک جوان ۱۷‌ساله را عامل آتش‌سوزی قهوه‌خانه منطقه کیان اهواز که منجر به مرگ ۱۱ نفر شد، معرفی کرد. او درباره جزییات بیشتری از حادثه آتش‌سوزی قهوه‌خانه‌ای در منطقه کیان اهواز گفت: «به فاصله چهار ساعت مظنون این حادثه دستگیر شد و خیلی زود به آتش زدن این قهوه‌خانه اعتراف کرد.»

به گفته صفری، فرد دستگیر شده یک جوان ۱۷‌ساله به هویت «م-م» است که به علت اختلاف با مدیر قهوه‌خانه که شوهر‌خاله او است، دست به این اقدام زده و بعد از دستگیری به اقدام جنون‌آمیز خود اعتراف کرده و بازسازی صحنه جرم هم در محل در صبح روز گذشته انجام شده است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy