Wednesday, Apr 4, 2018

صفحه نخست » یک زن ایرانی‌تبار عامل حمله به دفتر مرکزی یوتیوب + خبر تکمیلی

nasimYoutube_040318.jpgایرنا - به گزارش سی ان بی سی، مقام های پلیس کالیفرنیا اعلام کردند که عامل تیراندازی در مقر یوتیوب در شهر سن برونو شناسایی شده و یک زن ایرانی تبار به نام «نسیم نجفی اقدم» بوده است.

همچنین برخی منابع مدعی شده اند که این زن در شبکه های اجتماعی فعالیت گسترده ای داشته و همچنین گیاهخوار و حامی حقوق حیوانات بوده است.

به گزارش نیوزویک، ویدیوهایی از نسیم نجفی اقدم در شبکه های اجتماعی به زبان های انگلیسی و فارسی موجود است که در آن ها وی از حذف ویدیوهای خود توسط یوتیوب شکایت دارد. ویدیوهای وی در یوتیوب بیش از یک میلیون بازدید کننده داشته است.

حدود هزار و صد نفر در ساختمان یوتیوب در سان برونو کار می‌کنند. این ساختمان حدود ۲۰ مایل با ساختمان گوگل فاصله دارد.

پلیس می‌گوید انگیزه نسیم نجفی اقدم از انجام این حمله، تروریستی نبوده و احتمالا پای اختلافات داخلی یا خصومت شخصی در میان است.

مهاجم هنگام حمله به ساختمان یوتیوب یک اسلحه کالیبر ۹ میلیمتری به همراه داشته است.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

طبق گفته پلیس، نسیم نجفی اقدم سه نفر را زخمی کرده و در اثر گلوله‌ای که به خودش شلیک کرده، جان باخته است.

تیراندازی زنان در آمریکا یک اتفاق نادر به شمار می‌رود. طبق گزارش پلیس آمریکا، سهم زنان در حوادث تیراندازی در این کشور تنها ۶ درصد است.

نمونه ای از کلیپ نسیم اقدم:

خبر تکمیلی:

به گزارش رادیو زمانه، شب قبل از حمله به یوتیوب، خانواده نسیم نجفی اقدم که ساکن شهر سن‌دیگو هستند با پلیس تماس گرفته بودند و به پلیس خبر داده بودند که دخترشان خانه را ترک کرده و احتمال دارد که به یوتیوب برود. دو ساعت بعد پلیس به آن‌ها اطلاع داد که نسیم نجفی اقدم را در حالی که در اتوموبیلش خوابیده بوده یافته‌اند. پلیس در این تماس تلفنی گفته بود «همه چیز تحت کنترل است».

اسماعیل نجفی اقدم، به «بی اریا نیوز» گفته است که دخترش به شدت از دست یوتیوب عصبانی بوده و او این را به پلیس پیش از حمله اطلاع داده است.

به گفته پدر مهاجم، دخترش به این دلیل عصبانی بوده که یوتیوب با مسدود کردن حساب‌های کاربری‌اش موجب شده که درآمد ناشی از تبلیغ در ویدئوهایش را از دست بدهد.

کاربرانی که در یوتیوب کانال دارند می‌توانند از تبلیغاتی که همراه با ویدئوهایشان پخش می‌شود، پول دریافت کنند. اما شرکت یوتیوب می‌تواند وجه پرداختی برای تبلیغات را به دلیل نقض قوانین کم یا حذف کند.

کانال نجفی اقدم در یوتیوب اکنون به طور کامل مسدود شده است اما کاربران شبکه‌های اجتماعی ویدئوهای تولیدی این کاربر را در شبکه‌های اجتماعی مختلف بازنشر داده‌اند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy