Friday, Apr 6, 2018

صفحه نخست » شماعی زاده نسبت به مصادره و فروش خانه‌اش واکنش نشان داد

shamaizadeh_040518.jpgبی بی سی - حسن شماعی‌زاده در ایسنتاگرام خود بار دیگر نسبت به مصادره و فروش خانه‌اش واکنش نشان داد.

او در پست اینستاگرامش نوشت: "هر گونه معامله روی این خانه را غیر قانونی اعلام میکنم و به خریدار آن متذکر میشوم روزی نه زیاد دور برمیگردم و هر که باشی از ان خانه بیرونت خواهم کرد چه بسا قبل از رسیدن من و یا فرزندانم خود مردم شما را از این خانه ببرون نمایند ، این خانه سند دارد و سندش در دست من است و در همین اینستاگرام در پست های قبلی موجود است علت فروش هم مشخص است کسی که می‌خواهد بفروشد و از عوامل دولتی است میداند در اینده چه سرنوشتی در انتظار او است، بخوبی میداند که اگر مردم بفهمند که از دستیاران کشتار تابستان ۱۳۶۷ هستند چه بلایی بر سرشان خواهند اورد. این عکس و ادرس خانه فرزندان من است که توسط رئیس دادگاه انقلاب اقای حسین علی نیری تصاحب شده است.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

خانه تهران آدرس جدید. خ باهنر. خ فیضی. خ. جبلی کوچه مریم. نبش بن بست دو.با هنر( نیاوران)فیضی ( جمشیدیه)۲۴ ( جبلی)-------------------ادرس دقیق ملکم..به این شرح ...روبرو کلانتری نیاوران خیابان فیضیه. انتهای فیضه.. .خیابان ۲۴حصارک ۱‌.نبش کوچه دوم..تا کنون نخواسته ام اینستاگرام را سیاسی کنم اما مثل اینکه چاره ای نیستمردمی که به من لطف دارند اخرین اخبار درست را در مورد این خانه به من می‌دهند حتی برای من کپی جعل سند را هم فرستاده‌اندحتی مدارکی در دست دارم و برای من ارسال شده که نشان میدهد این اقا و برادرش چه نقشی در کشتار تابستان ۶۷ که عواقبش شد گورستان خاوران در دست دارمحالا این منطقه مهم شده انزمان حتی فامیل و دوست هم به ما سر نمیزد چون بسیار خارج شهر حساب میشد و باغات مردم روستایی بود."

هر کونه معامله روی این خانه را غیر قانونی اعلام میکنم و به خریدار ان متذکر میشوم روزی نه زیاد دور برمیگردم و هر که باشی از ان خانه بیرونت خواهم کرد چه بسا قبل از رسیدن من و یا فرزندانم خود مردم شما را از این خانه ببرون نمایند ، این خانه سند دارد و سندش در دست من است و در همین اینستاکرام در پست های قبلی موجود است علت فروش هم مشخص است کسی که می‌خواهد بفروشد و از عوامل دولتی است میداند در اینده چه سرنوشتی در انتظار او است، بخوبی میداند که اگر مردم بفهمند که از دستیاران کشتار تابستان ۱۳۶۷ هستند چه بلایی بر سرشان خواهند اورد این عکس و ادرس خانه فرزندان من است که توسط رئیس دادکاه انقلاب اقای حسین علی نیری تصاحب شده است خانه تهران آدرس جدید شده . خ باهنر. خ فیضی. خ. جبلی کوچه مریم. نبش بن بست دو. با هنر( نیاوران) فیضی ( جمشیدیه) ۲۴ ( جبلی) -------------------ادرس دقیق ملک شم..به این شرح ...روبرو کلانتری نیاوران خیابان فیضیه. انتهای فیضه.. .خیابان ۲۴حصارک ۱‌.نبش کوچه دوم.. تا کنون نخواسته ام اینستاکرام را سیاسی کنم اما مثل اینکه چاره ای نیست مردمی که به من لطف دارند اخرین اخبار درست را در مورد این خانه به من می‌دهند حتی برای من کپی جعل سند را هم فرستاده اند حتی مدارکی در دست دارم و برای من ارسال شده که نشان میدهد این اقا و برادرش چه نقشی در کشتار تابستان ۶۷ که عواقبش شد گورستان خاوران در دست دارم حالا این منطقه مهم شده انزمان حتی فامیل و دوست هم به ما سر نمیزد چون بسیار خارج شهر حساب میشد و باغات مردم روستایی بود

A post shared by Shamaizadeh Hassan (@shamaizadehhassan) on

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy