Saturday, Apr 14, 2018

صفحه نخست » ‎تازه ترین نسخه تلگرام فیلترینگ را دور می‌زند

telegram_041418.jpgرادیو زمانه، پاول دوروف، مدیر تلگرام اعلام کرد تازه‎ترین نسخه این پیام‎رسان روش دور زدن فیلترینگ را داخل خود تعبیه کرده‎ است.

مدیر تلگرام این خبر را پس از آن اعلام کرد که دادگاهی در روسیه دستور فیلترینگ پیام‌رسان تلگرام را صادر کرد. فیلترینگ تلگرام در روسیه به‌دلیل آن صورت می‌گیرد که این شبکه پیام‌رسان از واگذاری کلید‌های رمزگشایی به سازمان امنیت فدرال روسیه سر باز زده است.

اکنون در واکنش به حکم پاول دوروف خبر داده که نسخه‎ جدید اَپ تلگرام به طور خودکار به وی‌پی‌ان و فیلترشکن مجهز است و بدین ترتیب کاربران دیگر مجبور نیست از فیلترشکن استفاده کنند.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

او با این حال تأکید کرد که بدون استفاده از وی پی ان نمی‎توان به صورت ۱۰۰ درصد تضمین داد که کاربران قادرند به خدمات تلگرام دسترسی پیدا کنند.

835162_246.jpgمدیر تلگرام اضافه کرد در نخستین ساعات فیلترشدن این امکان وجود دارد که وی پی ان/ پروکسی این شرکت به سبب سنگینی اضافی با سرعت کمتری عمل کنند.

بنابر اعلام پاول دوروف، صرف نظر از فیلتر شدن یا نشدن، تلگرام این توانایی را حفظ خواهد کرد که از مرکز به همه کاربران روسی درباره آخرین تحولات این پیام‌رسان اطلاع‎رسانی کند.

در پی بالاگرفتن گمانه‌زنی‌ها در خصوص فیلترینگ تلگرام در ایران، اکنون ارائه نسخه مجهز به فیلترشکن این پیام‎رسان می‌تواند خبر خوبی برای ۴۰ میلیون کاربر ایرانی به شمار بیاید.

تلگرام در سراسر جهان حدود ۲۰۰ میلیون کاربر دارد. شمار کاربران ایرانی تلگرام به بیش از ۴۰ میلیون نفر می‌رسد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy