Friday, Apr 20, 2018

صفحه نخست » دقیقا حق با شماست آقای علم الهدی ی عزیز! حالا که چی؟! ف. م. سخن

92CD27F1-BB1E-490F-8F6A-40EB1915919C.jpegبرای اولین بار است که با سلطان خراسان، حضرت آیت الله احمد علم الهدی، همداستان می شوم و جمله ی سخت سخته و سنجیده ی ایشان را تکرار می کنم که:
«خب حالا که چی؟! دو تا وزیر و وکیل راه می افتند که به یک خانم بی حجاب اهانت شد!»

حاج آقا علم الهدی! قربان دهان مبارک تان بشوم! مگر شما بگویید توو گوش گاگول هایی که فکر می کنند در حکومت اسلامی، وزیر و وکیل هم آدم حساب می شوند برود! ما که از بس گفتیم زبان مان مو در آورد!

حاج آقا ببین بد می گویم بگو بد می گویی! من دائم در حال تکرار این واقعیت بدیهی و الهی هستم که در مملکت اسلام، وزیر و وکیل و مدیر و کوفت و زهر مار، عروسک هایی هستند برای خالی نبودن عریضه. این ها را نداشته باشیم ممکن است به ما بگویند عقب مانده و متحجر! والّا ما وزیرِ کوفت و وکیلِ زهر مار می خواهیم چه کار؟! تازه این ها هیچ کاره اند، و حرف و کارشان دو پاپاسی نمی ارزد شده اند این که وقتی یک دختر بد حجاب که شما می فرمایید بی حجاب بوده حتما همین طور بوده می زند پلیس مهربان ما را وسط پارک شل و پل می کند و انگشت نازنین او را همچین می پیچاند که انگشت می شکند، بعد این وزرا و وکلا راه می افتند که آی بیا! نیروی انتظامی دختر مردم را زد بیهوش کرد!

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

ای خاک بر سرت با آن دختر مردم ات!

آخه ابله! این یک گوشه از طرح کشته سازی و شهید سازی و شبه شهید سازی و «کتک خور سازی» و «بیهوش سازی» دشمنان اسلام است. والّا دوربین آن وسط چه کار می کرد. این کارها در اسراییل برنامه ریزی شده تا جیغ و داد راه بیندازند و از خودشان «کتک خورده سازی» نمایند بعد فیلم بگیرند در دنیا پخش کنند که آی جهانیان! ببینید این جمهوری اسلامی چه دیو خبیثی ست!

آخر ما خبیثیم الاغ! مایی که چند هزار کیلومتر آنور تر رفتیم دختران سوریه ای را از بلای داعشیون نجات دادیم که بدون حجاب بروند بزنند و برقصند و شادی کنند، می آییم دختر بی حجاب در ایران بزنیم؟! این دختره بود که نیروی انتظامی را زد نه بر عکس! تازه کسی می خواهد بی حجاب شود برود شام و دمشق و گرجستان و ارمنستان! اینجا مردم می خواهند حجاب داشته باشند و حال کنند. به تو چه ابله!

حاج آقا علم الهدی به درستی می فرمایند که در مشهد قصد داشتند فروشگاه لباس زیر زنانه افتتاح کنند! وای بر ما! وای بر مسلمین! تو گویی زنان مکه و مدینه در زمان صدر اسلام شورت و سوتین داشته اند و مثلا العیاذ بالله، زبان دکتر سروش لال، حضرت فاطمه و حضرت عایشه مدل های «ویکتوریا سیکرت» بوده اند!

زنده باشند حاج آقا که فرمودند: «من نمی توانم این فجایع [افتتاح فروشگاه لباس زیر زنانه] را ببینم و عکس العمل نشان ندهم!» تازه موقع افتتاح هم موسیقی گذاشته اند دختر و پسر در محل افتتاح زده اند و رقصیده اند!

خدا مرگشان بدهد! خدا ذلیل شان کند!

ولی من سعادتمندم که این ثُلمه ی عظیم موجب شد تا با حضرت آیت الله علم الهدی، بعد از مدت ها که آب مان در یک جوی نمی رفت، احساس همزبانی و همدلی کنم!

اکنون بخشی از توطئه ی دشمن را در زمینه ویکتوریا سیکرت سازی جمهوری اسلامی نشان می دهم تا ببینید چرا آیت الله علم الهدی نمی تواند عکس العمل نشان ندهد!

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy