Sunday, Apr 22, 2018

صفحه نخست » آفتابه ی تطهیر کننده ی مجلس و عصاره ی فضله های ملت!؛ ف. م. سخن

56B9A7C3-8591-4CD5-807F-C6B7FA270CCD.jpegیکی از چیزهایی که آخوندها بسیار زیاد دارند، وقاحت است. کافی ست یک چند جلسه ای با این آقایان محشور شوید تا این صفت رذیله را در آن ها مشاهده کنید. بیان زشت ترین کلمات و رکیک ترین جملات جزو طبیعت آخوندی ست و از دیرباز این صفت را داشته اند و بعد از این نیز خواهند داشت.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

بعد از چند روز که از پخش صدای علیرضا سلیمی، عضو فراکسیون پایداری، که خیر سرش عضو «هیات نظارت بر رفتار نمایندگان» نیز هست، در شبکه های اجتماعی می گذرد دستگاه توجیه و تطهیر مجلس که مانند «آفتابه» اقدام به عمل رفع نجاسات می کند به راه افتاد و جمله ی «به ما این دختر خوشگلا رو نشون بده» تبدیل شد به «بحثی کاملا تخصصی و علمی»! این طهارت و اظهار نظر توسط «آفتابه»ی اصلاح طلب نظام، مسعود پزشکیان صورت گرفت.

ایشان در مثالی بی نظیر عنوان کرد که:


«...در جلسه علنی روز سه‌شنبه هفته گذشته برادرمان آقای سلیمی اعتراضی راجع به پالرمو داشتند مبنی بر این که شورای نگهبان این مصوبه مجلس را قبول نمی‌کند که بنده در توضیح به ایشان گفتم نباید شورای نگهبان در این باره دخالت کند. آقای سلیمی موضوع را برای من شرح داد و توضیح داد که اشتباه ترجمه در معاهده پالرمو همچون آن است که "به ما گندم نمایی کرده و بعد از آن جو فروختند". یا این که وقتی به خواستگاری دختری رفتی و در آن خواستگاری "دختر خوشگلی" را نشان داده اما "دختر زشت" را به صیغه تو درآوردند... این صحبت‌ها را به گونه‌ی دیگر در فضای مجازی پخش کرده و تنها بخش "دختر خوشگل" را درآوردند. این کار زشتی است. ماجرا چیز دیگری بود. مثل این می‌ماند که ما از کسی بپرسیم نماز نخواندی؟ و بعد در رسانه‌ها این را پخش کنند که فلانی گفته که نماز نخوانید! این بی اخلاقی که گاهی در فضای مجازی پخش می‌شود و تمام مسائل را نمی‌گویند، این روند باعث از بین رفتن آبروی انسان‌ها می‌شود. باید به شخصیت افراد احترام بگذاریم تا شاهد چنین زشت نمایی‌هایی در جامعه نباشیم... در این مورد بحثی کاملا تخصصی و علمی مطرح بوده ولی طور دیگری آن را نشان دادند...»

اولین «نکته»ای که در این توجیه سخیف به چشم می خورد این است که آقای خواستگار، به خواستگاری چند دختر، در آنِ واحد رفته است، چون به جای این که بگوید دختر خوشگله رو به من نشون بده، می گوید، دختر خوشگلا را به ما نشون بده! :)

دوم این که مگر اصولا، گفتن این جمله چه اِشکالی دارد که آقای پزشکیان در صدد «شستن و پاک کردن» آن است؟ مگر ندیده ایم که عصاره ی فضله های ملت با اسمارت فون هایشان در حین انجام وظیفه ی گند زدن به کشور، جهت انبساط خاطر مبارک شان به چه تصاویر و عکس هایی نگاه می کنند؟ مگر از خاطرمان رفته است که وقتی تصاویر به قول آقایان دختران بدحجاب بر پرده ی عریض مجلس نشان داده می شد، چه آبی از لب و لوچه ی آقایان راه افتاده بود و چه لذتی حادث گشته بود؟

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy