Friday, Apr 27, 2018

صفحه نخست » تلاش برخی روحانیون در قم برای حذف ولایت فقیه

jafarMOntazeri_042718.jpgایران اینترنشنال، محمد‌جعفر منتظری، دادستان کل کشور، طی سخنانی در همایش سراسری روسای کل دادگستری و دادستان‌های سراسر ایران، در مورد« تلاش برخی روحانیون برای حذف ولایت فقیه » هشدار داد.

دادستان کل کشور روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه، در اظهاراتی ضمن اشاره به «نفوذ دشمن» در برخی از حوزه‌های علمیه گفت که «عده‌ای روحانی در قم در مورد چگونگی حذف ولایت فقیه از قانون اساسی و نظام، نشست برگزار می‌کنند».

منتظری همچنین با اشاره به بحث‌هایی در رابطه با احتمال کنترل پیام رسان‌های داخلی گفت:«مردم هرجا دیدند از طریق پیام رسان‌های داخلی ورودی به حریم خصوصی آنها صورت گرفته است سریعا مراجعه کنند تا ببیند که قوه قضاییه در دفاع از حق آنها ورود پیدا می کند».

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

منتظری همچنین با اشاره به موضوع قاچاق کالا گفت که ممکن نیست این «حجم عظیم از قاچاق و ارز بدون تبانی از مبادی رسمی وارد کشور شود».

در یک هفته اخیر اخباری در مورد دست داشتن برخی از مسئولان در واردات خودرو از بندرعباس منتشر شده است که منجر به انتقادات گسترده‌ای در میان مردم شد.

دادستان کشور همچنین در برخی دیگر از سخنان خود، با اشاره به موضوع نحوه برخورد مامور نیروی انتظامی با یک زن بدحجاب در پارکی در تهران گفت: قرائن نشان می دهد که این برخوردی که به واسطه این ماجرا با نیروی انتظامی صورت گرفت، برنامه ریزی شده بود و این موضوع از نوع فیلمبرداری این ماجرا مشخص بود.

دادستان کل کشور ادامه داد: البته ممکن است در نحوه تذکر دادن مامور نیروی انتظامی نیز اشتباه و تخلفی صورت گرفته باشد که ما از این موضوع دفاع نمی کنیم اما مشاهده کردید در این ماجرا عده ای با هدف تخریب نیروی انتظامی وارد شدند و فیلم گرفته شده از ماجرا را با چه سرعتی در پیام رسانها نشر دادند و حتی برخی از آقایان و خانم های نماینده و برخی جریانات سیاسی در نشریات در قبال این مسئله موضع گیری هایی کردند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy