Saturday, Apr 28, 2018

صفحه نخست » کشتی کچ در عربستان: کتک‌خوردن کشتی‌گیران با پرچم ایران

بی بی سی - رقابت‌های کشتی کچ، دبلیو دبلیو ای، در جده برگزار شد. این برنامه با عنوان "عظیم‌ترین نزاع سلطنتی" تبلیغ شده است. مردان و زنان می‌توانستند در استادیوم برگزارکننده این برنامه حاضر شوند ولی به کشتی‌گیران زن اجازه نداده بودند در خود رقابت‌ها شرکت کنند.

این برنامه از نظر حضور دو نفر با پرچم ایران و شکست‌خوردن آنها موردتوجه شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است. در این نوع برنامه‌های کشتی کچ، شرکت‌کنندگان طبق طرح قبلی دست و پنجه نرم می‌کنند و شکست می‌خورند یا پیروز می‌شوند.

در این برنامه دو ورزشکار ایرانی-آمریکایی که با نام "برادران داوری" شناخته می‌شوند، برای مبارزه با یک گروه چهار نفره از کشتی‌گیران با پرچم عربستان سعودی وارد رینگ شدند. آنها در این برنامه حسابی کتک خوردند و در نهایت مغلوب شدند.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

این رقابت صحنه‌سازی‌شده، واکنش‌های متفاوتی برانگیخت. برخی کاربران سعودی نوشتند که وقتی ایران رقیب عربستان است، اصلا چرا باید پرچم ایران در چنین برنامه‌ای حضور داشته باشد. برخی هم چنین برنامه‌ای را یک جور خیال‌پردازی سعودی‌ها خواندند.

از جمله یک کاربر ایرانی که در توییتش نوشت: "بانمک است که عربستان سعودی در یک کشتی الکی، ایران را شکست می‌دهد. ولی ایران در کشتی واقعی، هر سال در المپیک و مسابقات جهانی کشتی مدال طلا می‌برد!"

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy